RSS
امروز یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بازار سهام سِر شده است

سرمایه بانک رفاه ۳۳ برابر شد

تب فرار سرمایه‌ها از اقتصاد ایران بالاست

دلایل کاهش قیمت دلار

نرخ سود بین بانکی افزایشی شد

۶ ارز دیجیتالی که می توانند ۱۰ برابر سود بدهند

۱۰۰۰هزار میلیارد تومان هزینه پنهان در بودجه

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

به دنیای مجازی بانک ملی ایران خوش آمدید!

۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۴/۱۱کد خبر: 249010
ایستانیوز:سیر روز افزون استفاده از خدمات بانکی مبتنی بر اینترنت نشان می دهد که نظام بانکداری با سرعت هر چه بیشتر در حال فاصله گرفتن از فضای سنتی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در چنین دورانی، ارائه محصولات جدید، کارآمد و متناسب با نیازهای مشتریان می تواند وجه تمایز بانک ها در فضای رقابتی باشد. شرایط رقابتی موجود و تلاش برای رفع نیاز مشتریان به بهترین شکل، بانک ملی ایران را به سمت طراحی دو سوپر محصول هدایت کرد که آنها را تقریبا از حضور در شعب بی نیاز می کند.
 
سامانه «بام» امکان انجام تعداد زیادی از عملیات های بانکی به صورت مجازی را فراهم کرده است. برآوردها نشان می دهد حدود ۱۰ درصد تراکنش های انجام شده توسط مشتریان بانک ملی ایران از طریق این سامانه صورت می گیرد.
 
با توجه به انجام ۶۰ میلیون تراکنش روزانه در بانک ملی ایران، مشخص می شود که «بام» چه حجمی از عملیات بانکی را به تنهایی بر دوش می کشد، به طوری که این تعداد، از کل تراکنش های انجام شده در برخی بانک ها، بیشتر است.
 
«بله» اما محصول دیگری است که در کل نظام بانکی کشور منحصر به فرد است. پیام رسانی که در آن عملیات بانکی قابل انجام باشد، در نظام بانکداری دنیا هم کم سابقه است.
 
تصور این که در حال چت کردن با یک مخاطب، بتوانید به حساب او پول واریز کنید و یا با یک کلیک از او درخواست پول کنید و لحظاتی بعد در همان فضا تراکنش مالی انجام شود، هنوز هم برای بسیاری از مشتریان نظام بانکی سخت است، اما بانک ملی ایران چنین خدمتی را ارائه کرده است.
 
روزانه میلیاردها تومان تراکنش مالی در فضای «بله» انجام می شود که نشان دهنده اعتماد مخاطبان به این پیام رسان است. اما چه چیزی باعث شده در جو بی اعتمادی رایج نسبت به تراکنش های بانکی در فضای مجازی، «بام» و «بله» تا این حد مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرند؟
 
بدون شک اعتبار و پشتوانه نام بانک ملی ایران، چنین اعتمادی را ایجاد کرده است. امروزه ساختمان های بزرگ، تجهیزات فراوان و حتی ظاهرسازی های شکیل به راحتی با پول به دست می آیند، اما اعتماد را نمی توان با پول خرید.
 
بانک ملی ایران در حال توسعه خدمات خود در فضای مجازی است و بر پایه همین اعتماد مخاطبان، روز به روز نوآوری های تازه ای را ارائه خواهد داد. همان طور که مخاطبان به این خدمات اعتماد کرده اند، بانک نیز نسبت به تضمین امنیت خدمات اطمینان می دهد و ورود مشتریان به دنیای مجازی بانک ملی ایران را خوش آمد می گوید.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *