RSS
امروز شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

بیت‌کوین صعود کرد

بیشترین متقاضیان بیمه در کدام بخش ها هستند؟

طلافروشان تعیین تکلیف شدند+ سند

شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد

افزایش ۵۴ درصدی تورم بخش خدمات

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز

توصیه ۹ فعال بازار سرمایه به سهامداران

در خیابان سمیه قم

۳۳۰ امین شعبه بانک پارسیان افتتاح شد

۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۲/۱۶کد خبر: 241864
ایستانیوز:۳۳۰ امین شعبه بانک پارسیان با حضورمدیر امور شعب، مدیر پشتیبانی بانک، و مدیرکل امور روستایی، مدیر روابط عمومی گمرک و مدیر بیمارستان های استان قم درخیابان سمیه استان قم گشایش یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، چهره گانی مدیر کل امور روستایی استانی قم در آیین گشایش این شعبه با بیان اینکه ارائه خدمات  مناسب یکی از دغدغه های همیشگی دولت، نظام و تشکل ها می باشد، گفت: بانک پارسیان در ارایه خدمات  به مشتریان بسیار موفق عمل کرده است  و این موضوع موجب شده است که مشتریان خود را عضوی از خانواده پارسیان بدانند. 
چهره گانی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان بانک پارسیان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه فی مابین بانک پارسیان و امور روستایی استان قم گفت : شکل گیری و اجرای این تفاهم نامه در استان قم بسیار عالی بود و نتایج آن منجر به توسعه  و ایجاد اشتغال روستایی شده است.
در ادامه وحیدنیا، سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان نیز با بیان اینکه باعث افتخار است که مشتریان بانک خودشان را عضوی از بانک بدانند، گفت: الگوی رفتاری مشتری مداری تک تک کارکنان بانک پارسیان موجب شد که مشتریان علاوه بر کارکنان، خودشان را عضو خانواده احساس کنند و خانواده گرایی سرعت عملی بود که بانک پارسیان در عقد تفاهم نامه به کار برده است.
خلیل پور، مدیر امور شعب بانک پارسیان نیز با تاکید بر اینکه اساس و مبنای بانک پارسیان، خدمت به مشتریان و مشتری مداری است، افزود : باتوجه به شرایط اقتصادی  و شرایطی که در سطح جامعه وجود دارد سعی می کنیم در ارائه محصولات به مشتریان نوآوری و نگاه ویژه در این خصوص داشته باشیم. 
خلیل پور  با اشاره به نقش موثر بانک در ایفای مسئولیت های اجتماعی، خاطرنشان کرد: همراهی با موسسات خیریه از جمله سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، انجمن بیماری های کلیوی و مدرسه سازی و ... از جمله مواردی است که بانک پارسیان با توجه به تسهیلاتی که از طریق طرح های خود اشتغالی و کارآفرینی در دستور کار دارد  سعی می کند وضعیت فعالیت آنها  را  نیز بهبود بخشد.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *