RSS
امروز جمعه ، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مجلس با تعطیلی شنبه موافقت کرد

مبلغ دیه اعضای بدن در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

اصلاح «بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳» تصویب شد

فروش ارز صادراتی اشخاص به قیمت توافقی

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

۲ نیروی کاهنده قیمت دلار

صدک بندی یارانه‌ها سقف دریافت وام شد

رشد ۲۴.۹ درصدی تسهیلات پرداختی توسط شبکه بانکی

خدمات جدید بانک رفاه کارگران رونمایی شد

صندوق تامین خسارت‌های بدنی تکلیف قانونی برای اصلاح نقاط حادثه خیز ندارد

منصور شیخ الاسلامی مدیر حوزه مدیر عامل وروابط عمومی صندوق کارآفرینی امید شد

جواب خاندوزی به همتی؛ تحلیل‌های هوخشتره‌ای!

چگونه چک دیجیتال بگیریم؟

در سال ۱۴۰۲ چقدر وام پرداخت شده است؟

روش دریافت وام با سود کم از امید بانک سپه

فریز قیمت دلار

وام اشتغال ۱۵۰میلیون تا ۴ میلیارد شد

استراتژی‌های ۱۴۰۳ بانک کارآفرین ابلاغ شد

انتقاد دبیرکل سندیکا از وضع "عوارض تحمیلی" و "غیرمرتبط" بر صنعت بیمه

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه و صندوق‌های تابعه وزارت کار

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اشخاص حقیقی و حقوقی در بانک مسکن

عرضه بیمه عمروزندگی آسیا با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت

نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها بر حسب چهار هاب منطقه‌ای در اسفند ماه ۱۴۰۲

جلالی، رییس مرکز تحقیقات و تحول استراتژیک:

مباحث دیجیتال در بالاترین سطح بانک ملت تصمیم‌گیری می‌شود

۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰کد خبر: 233589
ایستانیوز: رییس مرکز تحقیقات و تحول استراتژیک بانک ملت موفقیت این بانک در حوزه فناوری اطلاعات را از جمله نتایج تاثیرگذار دیدگاه مدیران آن در دهه ۸۰ دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علیرضا جلالی فراهانی در دومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتال درباره تجربه پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال در بانک ملت به حُسن شهرت این بانک در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار اشاره کرد و گفت: مدیران ما در حوزه فناوری اطلاعات در بالاترین سطح قرار دارند و مباحث دیجیتال در بالاترین سطح بانک تصمیم‌گیری می‌شود.
جلالی اظهار داشت: در بانک ملت به منظور ایجاد تحول دیجیتال مرکز تحقیقات در این خصوص ایجاد شد و به عنوان گروه تحول دیجیتال مسئولیت ظابطه مند کردن اقدامات در حوزه فناوری اطلاعات بر عهده گرفت.
وی تصریح کرد: بعد از تشکیل این گروه تحول دیجیتال در نیمه دوم سال ۹۵ ماموریت پشتیبانی علمی و نظری تحولات دیجیتال در بانک ملت را قبول و تدوین نقشه راه تحول دیجیتال در این گروه انجام شد.
رییس مرکز تحقیقات و تحول استراتژیک بانک ملت افزود: در این گروه تلاش شد با توجه به روند خاص در این بخش گزارش های شناختی و تحلیلی از فناوری های نوین در حوزه دیجیتال در جمله اینترنت اشیاء، بانکداری دیجیتال، بانکداری اجتماعی و غیره تهیه شد که این گزارش ها منجربه ایجاد پروژه های مشترک در بانک ملت با مشارکت مرکز تحقیقات شد.
جلالی گفت: در برخی از این حوزه ها پروژه ها به محصول رسیده مثل اینترنت اشیاء و در برخی دیگر طرح ها در حال تکمیل و در سال آینده به محصول می رسند.
وی اظهارداشت: اگر پیاده سازی بانکداری دیجیتال را مصداق از تحول دیجیتال بدانیم یکی از پاشنه های آشیل آن بحث فرهنگ سازی است و یکی از ضرورت ها نیز ایجاد زبان مشترک بین بدنه فنی، مدیریتی و اجرایی خواهد بود.
وی ادامه داد: به منظور ایجاد این زبان مشترک در تمام کارکنان بانک ملت نشریه ای را به عنوان رهاورد در قالب گاهنامه انتشار و در سطح سازمان توزیع کردیم تا اطلاعات کارکنان از اتفاقاتی که در بانک در حوزه تحول دیجیتال قرار است اتفاق بیفتد، آگاه شوند.
جلالی اظهارداشت: ۴ مدل بنیادین در تحول دیجیتال در سازمان مورد بررسی قرار گرفت که با مطالعه تطبیقی سه رکن اصلی برای تحول دیجیتال در بانک ملت شناسایی شد و ۱۵ بُعد نیز بانکداری دیجیتال ایجاد شد و برای هر کدام تعریف عملیاتی ارائه و تدوین شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *