RSS
امروز شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

بیت‌کوین صعود کرد

بیشترین متقاضیان بیمه در کدام بخش ها هستند؟

طلافروشان تعیین تکلیف شدند+ سند

شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد

افزایش ۵۴ درصدی تورم بخش خدمات

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز

توصیه ۹ فعال بازار سرمایه به سهامداران

با راه اندازی سامانه رفتارشناسی مشتریان صورت گرفت

تقدیر بانک ملی از شرکت ایران ارقام

۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۳کد خبر: 228898
ایستانیوز:مدیر اداره کل آمار و اطلاعات بانک ملی در نامه ای از شرکت ایران ارقام برای پیاده سازی و راه اندازی موفق سامانه رفتارشناسی مشتریان(KYC) در این بانک قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ سامانه رفتارشناسی مشتریان بانک ملی ایران یکی از سامانه ها و دستاوردهای جدید شرکت ایران_ارقام در صنعت بانکی کشور است که برای اولین بار دربانک ملی ایران و با بهره گیری از مفاهیم انبارداده، هوش تجاری و داده کاوی تحلیل های متنوع از رفتار مشتریان را برای مدیران آن بانک فراهم کرده است .
 
پیاده سازی سامانه رفتارشناسی مشتریان رضایت بانک ملی و تایید و تقدیر رسمی آن بانک از شرکت ایران_ارقام را به همراه داشته است.
 
بر مبنای این گزارش، سامانه های انباره داده وهوش تجاری که توسط شرکت ایران_ارقام در بانک ملی پیاده سازی شده اند و اکنون در مرحله پشتیبانی هستند، بستر اصلی و زیر ساخت لازم برای پیاده سازی سامانه رفتارشناسی مشتریان آن بانک را فراهم کرده اند.
 
سامانه رفتارشناسی مشتریان با استخراج اطلاعات مشتریان، پروفایل های خاصی برای مشتریان ایجاد کرده و پس از خوشه بندی و ارزیابی خوشه ها به ارائه گزارش های آماری و تحلیلی متنوع در این زمینه می پردازد. بررسی روند منابع بانک، مشتریان باارزش، ریزش و خیزش مشتریان بخش هایی از این سامانه جامع را تشکیل می دهد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *