RSS
امروز دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تبعات ریسک نرخ سود در حوزه تأمین مالی

بررسی بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی

پیام تبریک نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO۳۱۰۰۰ شد

کسب رتبه اول توسط بانک کشاورزی در حوزه مدیریت تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی

پنجاه و یکمین نشست کمیته ریسک بانک ملی

بازار سهام سِر شده است

سرمایه بانک رفاه ۳۳ برابر شد

تب فرار سرمایه‌ها از اقتصاد ایران بالاست

دلایل کاهش قیمت دلار

نرخ سود بین بانکی افزایشی شد

۶ ارز دیجیتالی که می توانند ۱۰ برابر سود بدهند

۱۰۰۰هزار میلیارد تومان هزینه پنهان در بودجه

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

آخرین خدمات الکترونیکی بانک مهر اقتصاد

۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۸/۱۵کد خبر: 223019
ایستانیوز:معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد در همایش آموزشی روسای دوایر و شعب غرب استان تهران، گفت: بانکداری الکترونیک ابزاری فناورانه در راستای دستیابی به اهداف و سیاست گذاری های کلان بانک است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید مهدی حسینی_ معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک_ در این همایش به بیان ضرورت شکل‌گیری و توسعه بانکداری الکترونیک در کشور پرداخت و راهکارهای ارتقای سطح خدمات بانکداری نوین را تشریح کرد.
حسینی با اشاره به این که بانکداری الکترونیک شیوه‌ای از بانکداری بین المللی است که ارتباط مستقیمی با توسعه تکنولوژی و فن آوری اطلاعات دارد، افزود: در بانکداری الکترونیک ابزارهای فن آورانه در راستای دستیابی به اهداف و سیاست گذاری های کلان بانک قرار می گیرد و خدمت رسانی به مشتریان بانک را تسهیل می‌کند لذا مدیران شعب و کارکنان باید با درک ابعاد و زوایای گوناگون این عرصه زمینه های لازم برای توسعه آن را گسترش دهند.
وی ضمن تاکید بر استفاده از آخرین خدمات الکترونیکی بانک، عنوان کرد: آینده فعالیت های بانکی در گرو خدماتی است که در بخش هایی چون بانکداری الکترونیک ارائه می شود و در این زمینه هر سازمانی که بهتر بتواند مدیران و کارکنانش را در برابر این سرویس ها آماده کند، سهم بیشتری از اعتماد عمومی را به دست خواهد آورد.
در ادامه، محمد قضایی_ رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران_ با اشاره به دستاوردهای بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات به مشتریان گفت: در شرایطی که بنگاه های اقتصادی از جمله بانک ها به دنبال بهره وری بیشتر و خدمات گسترده تر هستند، بانکداری الکترونیک می تواند با حفظ کیفیت خدمات بانکی، آن را با هزینه کمتر و بهره وری بیشتر ارائه نماید. بنابراین کارکنان باید با تشویق بیشتر مشتریان و صاحبان سرمایه به استفاده از این شیوه بانکداری، حجم فعالیت های شعب را متعادل تر کنند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *