ایستانیوز:معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد در همایش آموزشی روسای دوایر و شعب غرب استان تهران، گفت: بانکداری الکترونیک ابزاری فناورانه در راستای دستیابی به اهداف و سیاست گذاری های کلان بانک است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید مهدی حسینی_ معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک_ در این همایش به بیان ضرورت شکلگیری و توسعه بانکداری الکترونیک در کشور پرداخت و راهکارهای ارتقای سطح خدمات بانکداری نوین را تشریح کرد.
حسینی با اشاره به این که بانکداری الکترونیک شیوهای از بانکداری بین المللی است که ارتباط مستقیمی با توسعه تکنولوژی و فن آوری اطلاعات دارد، افزود: در بانکداری الکترونیک ابزارهای فن آورانه در راستای دستیابی به اهداف و سیاست گذاری های کلان بانک قرار می گیرد و خدمت رسانی به مشتریان بانک را تسهیل میکند لذا مدیران شعب و کارکنان باید با درک ابعاد و زوایای گوناگون این عرصه زمینه های لازم برای توسعه آن را گسترش دهند.
وی ضمن تاکید بر استفاده از آخرین خدمات الکترونیکی بانک، عنوان کرد: آینده فعالیت های بانکی در گرو خدماتی است که در بخش هایی چون بانکداری الکترونیک ارائه می شود و در این زمینه هر سازمانی که بهتر بتواند مدیران و کارکنانش را در برابر این سرویس ها آماده کند، سهم بیشتری از اعتماد عمومی را به دست خواهد آورد.
در ادامه، محمد قضایی_ رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران_ با اشاره به دستاوردهای بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات به مشتریان گفت: در شرایطی که بنگاه های اقتصادی از جمله بانک ها به دنبال بهره وری بیشتر و خدمات گسترده تر هستند، بانکداری الکترونیک می تواند با حفظ کیفیت خدمات بانکی، آن را با هزینه کمتر و بهره وری بیشتر ارائه نماید. بنابراین کارکنان باید با تشویق بیشتر مشتریان و صاحبان سرمایه به استفاده از این شیوه بانکداری، حجم فعالیت های شعب را متعادل تر کنند.