RSS
امروز سه شنبه ، ۱ خرداد ۱۴۰۳
آخرین اخبار

دلار سوزی عجیب گازهای مشعل

دامنه نوسان برای معاملات سهام تعیین شد

یارانه نقدی ۴ برابر شد

جزییات پرداخت سود مرحله سوم سهام عدالت مشخص شد

اطلاعیه سازمان تامین‌ اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان

انتصاب مدیران بیمه تعاون به عنوان دبیران کارگروه سندیکای بیمه گران ایران

داریم به جامعهِ سائوپائولو تبدیل می شویم

۹۲ درصد چک‌ها وصول شد

اتریوم پیشتاز افزایش قیمت شد

شعب کشیک بانک ها فردا فعال هستند

کاسبی جدید با خودروهای برقی!

نرخ سود بانکی یکه‌ تاز بازار‌ها‌ شد

مشاغلی که در دوران تورم می مانند و آن هایی که می میرند؟

احتمال کاهش معاملات و محدودیت دامنه نوسان در کوتاه‌مدت

امکان شکایت مستاجران به افزایش اجاره زیاد

بانک ملت وام ۶۰۰ میلیونی می دهد

مردم با بازار مسکن قهر کردند

طلا بار دیگر رکورد زد!

هشدار یک اقتصاددان به رئیس کل بانک مرکزی

پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه در پی شهادت رئیس جمهور

بیانیه هیئت دولت در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

واریز ۵۳۲ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران از طریق سجام

پیام تسلیت دکتر عشقی به مناسبت شهادت رئیس جمهور ایران

تبعات ریسک نرخ سود در حوزه تأمین مالی

توضیح معاون سیف درباره تصمیم مهم برای شرکت‌های پرداخت

۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۷/۱۷کد خبر: 218187
ایستانیوز:معاون فناوری‌های نوین بانک‌مرکزی در مورد استقرار نظام جدید کارمزد برای شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پرداخت گفت: این تصمیم با هدف جلوگیری از ایجاد حباب اضافه در سهام بوده و قرار نیست شوکی وارد شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ ناصر حکیمی درباره تصمیم بانک مرکزی و شاپرک برای کاهش هزینه های بانک ها از طریق استقرار نظام جدید کارمزد برای ۱۲شرکت ارایه دهنده خدمات پرداخت مخصوصا" ۴شرکت بورسی کارت اعتباری ایران کیش، آپ، به پرداخت و تجارت الکترونیک پارسیان، توضیح داد: این برنامه با هدف جلوگیری از ایجاد حباب اضافه در سهام شرکت ها و ممانعت از زیان احتمالی سهامداران بوده و قرار نیست شوکی وارد شود.
وی ادامه داد: استقرار نظام جدید کارمزد در حال بررسی بوده اما تاکنون عدد و رقمی تعیین نشده بلکه به شرکت های پرداخت تذکر داده شده تا با توجه به افزایش حجم تراکنش ها و افزایش انتظارات، موضوع سهام در بورس را مدیریت کنند. چرا که بحث اعتماد سازی مردم در بازار سرمایه مقوله مهمی است.
حکیمی تاکید کرد: قرار نیست اتفاق عجیب و غریب رخ دهد و شوکی به شرکت های ارایه دهنده خدمات پرداخت داده شود بلکه تصمیم بر این است با منصفانه و متعادل کردن کارمزدها، از افزایش انتظارات سرمایه گذاران پیشگیری شود. به گزارش ایبِنا، براساس این گزارش، طبق نامه ارسالی هفته گذشته شاپرک به PSP ها، یکی از چالش های پیش روی نظام پرداخت، کارمزد خدمات و هزینه بالای تراکنش شبکه پرداخت بوده و با توجه به هزینه های مترتب به بانک ها، اقداماتی برای اصلاح ساختار و نظام جدید کارمزد با هدف کاهش هزینه های بانک ها در حال انجام است. بنابراین لازم است شرکت های ارایه دهنده خدمات پرداخت مخصوصا" شرکت های حاضر در بورس، تمهیدات و پیش بینی های لازم را در صورت های مالی لحاظ کنند. 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *