RSS
امروز یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

بیت‌کوین صعود کرد

بیشترین متقاضیان بیمه در کدام بخش ها هستند؟

طلافروشان تعیین تکلیف شدند+ سند

شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد

افزایش ۵۴ درصدی تورم بخش خدمات

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز

توصیه ۹ فعال بازار سرمایه به سهامداران

از ۱۴ شهریوردر بازار سرمایه

آغاز پذیره نویسی صندوق های جسورانه

۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۶/۷کد خبر: 209566
ایستانیوز:مدیر سابق اداره نظارت بورس گفت:مرحله اول پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه با هدف جذب منابع مالی و به منظور سرمایه گذاری در طرح های مخاطره پذیر، از تاریخ ۱۴ شهریور ماه انجام خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،محمودرضا خواجه نصیری از آغاز پذیره نویسی صندوق جسورانه آرمانی از ۱۴ شهریورماه خبر داد و گفت: صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه این امکان را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا این افراد بدون درگیری مستقیم در چالش‌ها و پیچیدگی‌های صنعت سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر، بتوانند از مزایا و منافع آن برخوردار شوند.
مدیر سابق اداره نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس با اشاره به فرآیند طی شده توسط این صندوق تا رسیدن به مرحله پذیره نویسی تصریح کرد: پس از فراخوان ارائه شده در خردادماه ۹۶ طرح‌های متعددی در حوزه‌هایی از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT)، سلامت و بهداشت (HEALTH)، فناوری‌های مالی (FINTECH)، پایین دستی صنایع آبی و پتروشیمی و حوزه فرهنگ و تولید محتوا دریافت شد و پس از بررسی آنها در کمیته سرمایه گذاری؛ تعدادی از این طرح ها به منظور سرمایه گذاری توسط صندوق جسورانه آرمانی انتخاب شده‌اند.
به گفته مدیر سابق اداره نظارت بر بورس‌ها و بازارهای سازمان بورس، مرحله اول پذیره‌نویسی صندوق جسورانه آرمانی  به منظور پذیره‌نویسی ۷۰ درصد از سرمایه ۶۰ میلیارد تومانی صندوق، از تاریخ ۱۴ شهریور به مدت ۱۰ روز انجام خواهد شد و با تکمیل شدن  ظرفیت امکان پذیرش سرمایه گذار جدید وجود نخواهد داشت.
وی با اشاره به استقبال متقاضیان از این پذیره‌نویسی اعلام کرد در این راستا ما امکان ثبت سفارش برای سرمایه‌گذاران حقوقی یا حقیقی که تمایل به سرمایه‌گذاری در این حوزه دارند، را مهیا کردیم تا این افراد نیز بتوانند پرتفوی سرمایه‌گذاری خود را با سرمایه‌گذاری در این صندوق و مشارکت در رشد و توسعه صنایع نوظهور و فن‌آوری‌های پیشرفته متنوع تر کنند.
به نوشته مهر،خواجه نصیری افزود: راه‌اندازی و تشکیل این صندوق‌ها در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید -اشتغال نام گرفته، علاوه بر کسب بازدهی از سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در این زمینه می‌توانند زمینه رشد و توسعه اقتصادی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال و توسعه فن‌آوری در کشور را مهیا کند .
گفتنی است، شناسایی فرصت های جذاب صندوق در شرکت های در حال رشد و دانش بنیان و ایجاد تعامل با اکوسیستم دانش‌محور به منظور بسترسازی برای توسعه و نمو ایده‌های برتر، اولویت صندوق جسورانه توسعه فناوری آرمانی است.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *