RSS
امروز جمعه ، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مجلس با تعطیلی شنبه موافقت کرد

مبلغ دیه اعضای بدن در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

اصلاح «بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳» تصویب شد

فروش ارز صادراتی اشخاص به قیمت توافقی

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

۲ نیروی کاهنده قیمت دلار

صدک بندی یارانه‌ها سقف دریافت وام شد

رشد ۲۴.۹ درصدی تسهیلات پرداختی توسط شبکه بانکی

خدمات جدید بانک رفاه کارگران رونمایی شد

صندوق تامین خسارت‌های بدنی تکلیف قانونی برای اصلاح نقاط حادثه خیز ندارد

منصور شیخ الاسلامی مدیر حوزه مدیر عامل وروابط عمومی صندوق کارآفرینی امید شد

جواب خاندوزی به همتی؛ تحلیل‌های هوخشتره‌ای!

چگونه چک دیجیتال بگیریم؟

در سال ۱۴۰۲ چقدر وام پرداخت شده است؟

روش دریافت وام با سود کم از امید بانک سپه

فریز قیمت دلار

وام اشتغال ۱۵۰میلیون تا ۴ میلیارد شد

استراتژی‌های ۱۴۰۳ بانک کارآفرین ابلاغ شد

انتقاد دبیرکل سندیکا از وضع "عوارض تحمیلی" و "غیرمرتبط" بر صنعت بیمه

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه و صندوق‌های تابعه وزارت کار

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اشخاص حقیقی و حقوقی در بانک مسکن

عرضه بیمه عمروزندگی آسیا با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت

نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها بر حسب چهار هاب منطقه‌ای در اسفند ماه ۱۴۰۲

معاون وزیر آموزش و پرورش:

نباید اجازه دهیم فردی به دلیل فقر مالی از تحصیل بازماند

۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۵/۱کد خبر: 202726
ایستانیوز:معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در دیدار با سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران بر نقش حمایتی این بانک از دستاوردهای علمی دانش آموزان بی بضاعت تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علی زرافشان در این دیدار که در محل ساختمان مرکزی بانک برگزار شد ضمن اشاره به مسئولیت های اجتماعی دولت در راستای تولید دستاوردهای علمی دانش آموزان مناطق محروم کشور و نقش خدمات و بسته های حمایتی بانک قرض الحسنه مهر ایران در توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه بیان داشت: دانش آموزان درسراسر کشور توانسته اند، توانمندی علمی خود را نشان دهند، اما بسیاری از دستاوردهای آنان نیازمند حمایت بیشتر دستگاه های مختلف است تا جنبه های تولیدی پیدا کند.
 
وی افزود: در حال حاضر مدارس کشور ضمن تعلیم و تربیت دانش آموزان تلاش می نمایند تا استعدادها و علاقه های دانش آموزان را شناسایی کرده و زمینه شکوفایی آنان را فراهم کنند.
 
زرافشان تصریح کرد: یکی از عوامل افت تحصیلی دانش آموزان بخصوص در مناطق کمتربرخوردار کشور وضعیت اقتصادی خانواده هاست. مسلماً خانواده ای که از توانایی مادی کمی برخوردار است قادر نخواهد بود بسیاری از امکانات و نیازهای اساسی آموزشی و تحصیلی فرزندان خود را تأمین کند.
 
وی ادامه داد: این ضعف مالی از لحاظ جسمی و روانی بر کودک تأثیر منفی خواهد داشت. نداشتن امکانات تحصیلی سبب می شود به تدریج انگیزه تحصیلی دانش‌آموز پایین بیاید و این امر باعث دلزدگی او از درس و مشق و نهایتاً افت تحصیلی و ترک تحصیل او شود.
 
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به گامهای موثر و بی بدیل بانک قرض الحسنه مهر ایران برای رفع محرومیت و کمک به افراد مستضعف جامعه خصوصا در مناطق محروم کشور اظهارداشت: نباید اجازه دهیم فردی به دلیل فقر مالی از تحصیل بازمانده و بی سواد بماند. دانش آموزان بی بضاعتی، گاهی به دلیل نداشتن اقلام تحصیلی و پوشاک مورد نیاز مجبور به ترک تحصیل می شوند؛ از این رو بر تمامی خیرین، دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی ضروری است تا همانند بانک قرض الحسنه مهر ایران در مسیر حمایت از دانش آموزان مناطق محروم گام بردارند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *