RSS
امروز جمعه ، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مجلس با تعطیلی شنبه موافقت کرد

مبلغ دیه اعضای بدن در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

اصلاح «بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳» تصویب شد

فروش ارز صادراتی اشخاص به قیمت توافقی

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

۲ نیروی کاهنده قیمت دلار

صدک بندی یارانه‌ها سقف دریافت وام شد

رشد ۲۴.۹ درصدی تسهیلات پرداختی توسط شبکه بانکی

خدمات جدید بانک رفاه کارگران رونمایی شد

صندوق تامین خسارت‌های بدنی تکلیف قانونی برای اصلاح نقاط حادثه خیز ندارد

منصور شیخ الاسلامی مدیر حوزه مدیر عامل وروابط عمومی صندوق کارآفرینی امید شد

جواب خاندوزی به همتی؛ تحلیل‌های هوخشتره‌ای!

چگونه چک دیجیتال بگیریم؟

در سال ۱۴۰۲ چقدر وام پرداخت شده است؟

روش دریافت وام با سود کم از امید بانک سپه

فریز قیمت دلار

وام اشتغال ۱۵۰میلیون تا ۴ میلیارد شد

استراتژی‌های ۱۴۰۳ بانک کارآفرین ابلاغ شد

انتقاد دبیرکل سندیکا از وضع "عوارض تحمیلی" و "غیرمرتبط" بر صنعت بیمه

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه و صندوق‌های تابعه وزارت کار

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اشخاص حقیقی و حقوقی در بانک مسکن

عرضه بیمه عمروزندگی آسیا با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت

نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها بر حسب چهار هاب منطقه‌ای در اسفند ماه ۱۴۰۲

اهمیت آموزش کارکنان صف ثامن

۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۳/۱۰کد خبر: 199368
ایستانیوز:سرپرست مدیریت شعب آذربایجان شرقی گفت: روسای شعب موظف‌اند به همکاران در زمینه‌های وصول مطالبات، امور تحویلداری و بانکداری آموزش‌های لازم را ارائه دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،محمد خوش روان آذر اولویت و وظیفه اصلی شعب را وصول مطالبات عنوان کرد و افزود: بیشترین تمرکز خود را بر روی وصول مطالبات جاری یک تا60 روز  بگذارید تا شاهد کاهش و سیر نزولی آن  باشیم.
وی که در جمع  روسای شعب و مسئولان دوایر سخن می‌گفت تصریح کرد: شعب موظف‌اند برای تعدیل و وصول مطالبات تلاش خود را افزایش دهند.
خوش روان آذر خاطرنشان کرد: همکاران در کمیته‌های وصول مطالبات، بازاریابی و اتاق فکر، حضور فعال داشته و با ارائه راهکارها جدید، ثامن را در راستای رسیدن به اهداف سازمانی یاری کنند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *