RSS
امروز جمعه ، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مجلس با تعطیلی شنبه موافقت کرد

مبلغ دیه اعضای بدن در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

اصلاح «بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳» تصویب شد

فروش ارز صادراتی اشخاص به قیمت توافقی

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

۲ نیروی کاهنده قیمت دلار

صدک بندی یارانه‌ها سقف دریافت وام شد

رشد ۲۴.۹ درصدی تسهیلات پرداختی توسط شبکه بانکی

خدمات جدید بانک رفاه کارگران رونمایی شد

صندوق تامین خسارت‌های بدنی تکلیف قانونی برای اصلاح نقاط حادثه خیز ندارد

منصور شیخ الاسلامی مدیر حوزه مدیر عامل وروابط عمومی صندوق کارآفرینی امید شد

جواب خاندوزی به همتی؛ تحلیل‌های هوخشتره‌ای!

چگونه چک دیجیتال بگیریم؟

در سال ۱۴۰۲ چقدر وام پرداخت شده است؟

روش دریافت وام با سود کم از امید بانک سپه

فریز قیمت دلار

وام اشتغال ۱۵۰میلیون تا ۴ میلیارد شد

استراتژی‌های ۱۴۰۳ بانک کارآفرین ابلاغ شد

انتقاد دبیرکل سندیکا از وضع "عوارض تحمیلی" و "غیرمرتبط" بر صنعت بیمه

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه و صندوق‌های تابعه وزارت کار

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اشخاص حقیقی و حقوقی در بانک مسکن

عرضه بیمه عمروزندگی آسیا با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت

نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها بر حسب چهار هاب منطقه‌ای در اسفند ماه ۱۴۰۲

معاون طرح و برنامه موسسه اعتباری ثامن عنوان کرد:

برنامه‌ریزی دقیق شعب برای شناسایی مشتریان هدف

۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۳/۷کد خبر: 199098
ایستانیوز: معاون طرح و برنامه موسسه اعتباری ثامن گفت: هر تکنولوژی و محصول خدماتی که ارائه می‌شود اگر مورد استقبال مشتریان قرار نگیرد محکوم‌ به شکست است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، امیر بیات ترک در جمع روسای شعب منتخب اظهار کرد: هسته مرکزی استراتژی بازاریابی بخش‌بندی بازار برای تشخیص ویژگی‌های خریداران و مشتریان هدف است.
وی در همین رابطه افزود: بخش‌بندی بازار هدف شامل دو مقوله استراتژی بازاریابی و اهداف بخش‌بندی بازاراست که دربرگیرنده گزینش بازار هدف، تیپ‌شناسی مشتریان، توسعه و تدوین برنامه بازاریابی مؤثر برای موفقیت در بازار هدف، انتخاب بازارهایی که سازمان می‌خواهد یا می‌تواند محصولات و خدماتش را به آن عرضه کند و طراحی محصولات و برنامه‌های بازاریابی برای پاسخگویی به احتیاجات تیپ‌های متفاوت مشتریان است.
بیات بابیان اینکه در بخش‌بندی بازار مجموعه‌ای از متغیرها برای دسته‌بندی مشتریان به گروه‌های همگن مطرح است، گفت: شعب می‌تواند از سه شیوه جمعیت شناختی، روان‌شناختی و رفتاری تیپ‌های مشتریان خود را شناسایی و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و طراحی محصول آنان را هدف قرار دهند.
وی با اشاره به بررسی های انجام‌شده در خصوص تیپ‌شناسی مشتریان و معیارهای بخش‌بندی آنان در ثامن به مجموع یافته‌های این تحقیق که از بیشترین فراوانی برخوردار بودند، اشاره کرد.
معاون طرح و برنامه در این جلسه به مشخصات بازار هدف، خصوصیات مشتریان امروزی، ارزش ماندگاری مشتری در طول عمر، هزینه‌های بازاریابی، علل از دست دادن مشتریان، خلق ارزش و مشتری مداری و نقش ارزش در پیوند دائمی مشتری و شرکت پرداخت.
حمیدرضا فرتوک زاده مشاور مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن نیز در این جلسه از اهداف کلان بخش‌بندی مشتریان در ثامن گفت و اضافه کرد: در حوزه جذب منابع کاهش بهای تمام‌شده پول و کاهش وابستگی به سپرده‌گذاران عمده با تمرکز بر افزایش تلاش‌های بازاریابی برای جذب مشتریان بخش متوسط و برقراری ارتباط ارزش‌آفرین دوسویه ضروری است.
وی به افزایش درآمد، پوشش هزینه‌ها، کاهش ریسک نکول، سوخت و تعویق در بخش تسهیلات اشاره و تصریح کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری یک بانک و یا موسسه هرگز نباید نقش اول را به عهده بگیرد بلکه می‌تواند بهترین بازیگر نقش دوم باشد.
بر اساس این گزارش دومین کارگاه آموزشی شناسایی مشتریان با حضور معاون طرح برنامه ، مدیران معاونت طرح و برنامه و مشاور مدیرعامل در جمع روسای شعب منتخب در ساختمان جهان کودک برگزار شد.
در این جلسه مدیر تحقیق و توسعه، معاون مدیریت بازاریابی و معاون مدیریت آمار به بیان مطالبی در خصوص طراحی زنجیره ارزش، بخش‌بندی مشتریان ثامن و بررسی هسته اصلی سپرده‌های مؤسسه بر اساس قاعده پارتو پرداختند. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *