RSS
امروز دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تبعات ریسک نرخ سود در حوزه تأمین مالی

بررسی بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی

پیام تبریک نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO۳۱۰۰۰ شد

کسب رتبه اول توسط بانک کشاورزی در حوزه مدیریت تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی

پنجاه و یکمین نشست کمیته ریسک بانک ملی

بازار سهام سِر شده است

سرمایه بانک رفاه ۳۳ برابر شد

تب فرار سرمایه‌ها از اقتصاد ایران بالاست

دلایل کاهش قیمت دلار

نرخ سود بین بانکی افزایشی شد

۶ ارز دیجیتالی که می توانند ۱۰ برابر سود بدهند

۱۰۰۰هزار میلیارد تومان هزینه پنهان در بودجه

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

آغاز واردات پژو ۵۰۸ به ایران

۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹کد خبر: 188109
ایستانیوز:خبرها حاکی از آن است که ایکاپ پیش از ثبت‌نام رسمی، تعداد قابل‌توجهی پژو ۵۰۸ را وارد ایران کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،پژو ۵۰۸ را می توان به‌عنوان اولین خودروی وارداتی پژو در قرار داد جدید ایران‌خودرو و طرف فرانسوی دانست و احتمالا از چند وقت دیگر پیش‌فروش آن آغاز می‌شود.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از اخبار خودرو، این خودرو به موتور 1.6 لیتری ۱۶۴ اسب‌بخار مجهز است و گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک و تیپ‌ترونیک دارد. ۵۰۸ به عنوان لوکس‌ترین خودروی پژوی فرانسه شناخته می‌شود که از نظر امکانات رفاهی در سطح بالایی قرار دارد. سیستم تهویه مستقل عقب، رادار نقطه کور، تودوزی چرم، دنده پشت فرمان، هدآپ و… به‌عنوان امکانات بارز ۵۰۸ معرفیشده‌اند.
 
پیش‌بینی می‌شود که این خودرو توسط ایکاپ با قیمت احتمالی ۱۵۰ تا ۱۷۰میلیون تومان روانه بازار ‌شود و رقابت خود را با سایر کره‌ای‌ها و فرانسوی‌های هم‌رده در بازار آغاز ‌کند.
 
درصورتی‌که ۵۰۸ با چنین قیمتی وارد بازار شود، می‌تواند رقابت سختی را با رقبا آغاز کند، زیرا در کلاس، رده فنی و قیمتی خود، تنها خودرویی است که سیستم تهویه مستقل برای سرنشینان عقب دارد. همچنین به دلیل طراحی می‌تواند نظر خانواده‌ها را به سمت خود بکشاند و با توجه به برخی ویژگی‌ها مانند وجود حالت رانندگی اسپرت و دنده پشت‌فرمان، مورد استقبال جوانان واقع شود.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:پژو 508
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *