RSS
امروز دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تبعات ریسک نرخ سود در حوزه تأمین مالی

بررسی بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی

پیام تبریک نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO۳۱۰۰۰ شد

کسب رتبه اول توسط بانک کشاورزی در حوزه مدیریت تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی

پنجاه و یکمین نشست کمیته ریسک بانک ملی

بازار سهام سِر شده است

سرمایه بانک رفاه ۳۳ برابر شد

تب فرار سرمایه‌ها از اقتصاد ایران بالاست

دلایل کاهش قیمت دلار

نرخ سود بین بانکی افزایشی شد

۶ ارز دیجیتالی که می توانند ۱۰ برابر سود بدهند

۱۰۰۰هزار میلیارد تومان هزینه پنهان در بودجه

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

رئیس پلیس فردیس خبر داد

دستگیری سارق مسلح بانک در فردیس

۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷کد خبر: 187823
ایستانیوز:رئیس پلیس فردیس از شناسایی و دستگیری سارق مسلح بانک در این شهرستان تنها ساعاتی پس از سرقت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،ایوب احمدی امروز در کرج اظهار داشت: روز گذشته و حدود ظهر از طریق پلیس 110 از وقوع یک حادثه سرقت بانک مطلع شدیم.
وی افزود: سرقت از بانک و به ویژه سرقت‌های مسلحانه جزء خطوط قرمز پلیس و دستگاه قضایی به شمار آمده و در این شرایط از حداکثر توان تخصصی، اطلاعاتی و ظرفیت‌های پلیس برای برخورد قاطع، سریع و قانونمند با اینگونه جرائم استفاده می‌شود.
رئیس پلیس شهرستان فردیس تصریح کرد: به همین دلیل از همان لحظات ابتدای وقوع جرم، چندین تیم تخصصی مقابله و مبارزه با سرقت‌های مسلحانه و جرائم خشن، فعالیت خود را آغاز و یک کمیته نیز برای تسریع در بررسی پرونده تشکیل گردید.
احمدی گفت: پس از حضور پلیس در بانک، مرحله نخست اقدامات که مربوط به ایمن‌سازی محل بانک و ایجاد امنیت روانی برای کارکنان و همچنین ارباب رجوع انجام گردید.
وی بیان داشت: مرحله دوم تلاش برای شناسایی سارق و یا سارقان مسلح بود که مشخص گردید در حین ارتکاب این جرم، یک نفر در داخل بانک وجود داشته و احتمال دادیم وی یا همدستی نداشته و یا همدستانش در خارج بانک حضور داشتند.
رئیس پلیس شهرستان فردیس افزود: متاسفانه سارق مسلح رئیس و کارکنان بانک و همچنین دو ارباب رجوع را با استفاده از سلاح به مرگ تهدید کرده بود تا در برابر جرم وی، واکنشی نشان ندهند.
احمدی ادامه داد: شگرد سارق فوق نیز تهدید به مرگ و ایجاد رعب و وحشت در میان کارکنان و مشتریان بانک بوده و پس از اینکه به خواسته خود می‌رسد، رئیس بانک را تهدید می‌کند که تمام پول‌های بانک را در داخل کیفی که پیش از این تهیه کرده بود، قرار دهد.
وی گفت: دو مشتری حاضر در بانک نیز در مجموع حدود 17 میلیون تومان پول نقد داشتند که سارق فوق این مبالغ را نیز به سرقت می‌ّبرد.
رئیس پلیس شهرستان فردیس اظهار داشت: این سرقت در حداکثر زمان چهار یا پنج دقیقه انجام می‌شود و پس از آن سارق مسلح بدون گذاشتن ردپایی از خود، از محل متواری می‌گردد.
احمدی گفت: پس از اطلاع از این سرقت، برای اینکه سارق و یا سارقان از محل متواری نگردیده و شهرستان فردیس و استان البرز را ترک نکنند، گشت‌هایی در مسیر راه‌هایی که احتمال می‌دادیم وی از آنها عبور کند، مستقر شدند.
وی تصریح کرد: ساعاتی بعد این سارق که 27 سال سن دارد، با ماموران روبه‌رو شده و حتی برای فرار اقدام به تیراندازی به سمت پلیس نیز می‌کند و متاسفانه یک گلوله نیز به مامور پلیس برخورد و وی را مجروح می‌کند.
رئیس پلیس شهرستان فردیس گفت: پلیس دست از تعقیب این متهم خطرناک که سلاح به همراه داشته، بر نمی‌دارد و پس از تعقیب و گریز در نهایت به چنگ قانون می‌افتد.
احمدی بیان داشت: از متهم در حین دستگیری مبلغی بیش از 260 میلیون ریال که داخل کیف قرار داشت، کشف و برای بازگرداندن به صاحبان اصلی در اختیار مراجع صلاحیت‌دار قرار گرفت.
به نوشته فارس، وی در پایان تاکید کرد: سرعت عمل و هوشیاری ماموران پلیس عامل اصلی دستگیری سارق مسلح بانک در فردیس در کمتر از چند ساعت است.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *