ایستانیوز: با هدف بهبود عملکرد سامانه مگابانک و ارائه خدمات بهروز و متناسب با نیاز مشتریان، نسخ جدید 3.5.9 اندروید و 1.6.2 iOS این سامانه در دسترس مشتریان قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، نسخههای جدید سامانه مگابانک در وبسایت بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir و فروشگاههای نرمافزار اندروید و iOS که اسامی آنها در همین وبسایت آمده، منتشر شده است.
خدمت بانکداری ویدیویی، امکان دریافت محتوای پیامکهای بانکی در بات Bank Mellat و خدمت تماس گروهی صوتی و تصویری از مهم ترین خدمات و قابلیتهای جدید سامانه مگابانک هستند.
در خدمت بانکداری ویدیویی که به خدمات اصلی در نسخه جدید سامانه مگابانک اضافه شده است، امکاناتی از جمله احراز هویت غیرحضوری باeKYC ، مشاهده فهرست خدمات بانکی، تاریخچه خدمات دریافتی، تنظیمات صدا و تصویر، مشاهده، ذخیره، اشتراکگذاری مستندات و رسیدهای تراکنش ارائه میشود.
با هدف ارتقای خدمت پیامرسان و سهولت برقراری ارتباط صوتی و تصویری بین کاربران، در نسخه جدید مگابانک علاوه بر تماس صوتی و تصویری فرد به فرد، امکان برقراری تماس گروهی تا سقف 10 نفر نیز فراهم شده است.