آماده در کنار هم، ثابت قدم در نوروز ۱۴۰۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان یک شرکت متعهد و مسئولیت پذیر در قبال بیمه شدگان خود، همواره ارائه خدمات سریع و به موقع را اولویت کاری خود قرارداده است.
 
به همین منظور تیم کارشناسان این شرکت در ستاد مرکزی و شعب در ایام تعطیلات نوروزی، در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود اقدام به حضور در محل خدمت در قالب شیفت های کشیک نوروزی این شرکت کردند.
 
بنا بر این گزارش از اول تا سیزدهم فروردین ماه سال جاری ۶۰۰ خسارت اتومبیل از سوی بیمه گزاران اعلام و توسط کارشناسان در کمترین زمان ممکن بررسی و ثبت شد.
 
بیمه تجارت نو به منظور تسهیل در ارتباط بیمه گزاران با شرکت با استفاده از فناوری‌های نوین و بروز، با در اختیار گذاشتن درگاه های دیجیتالی متفاوت به بیمه گزاران خود از جمله اپلیکیشن بنو تلاش می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت‌های مشتریان را ارزیابی و پرداخت کند.
 
این شرکت با تشکیل ۶۰۰ پرونده خسارت اتومبیل در دوره تعطیلات نوروز، نشان داده است که به عنوان یک شرکت پویا و قابل اعتماد، همواره آمادگی خود را برای پشتیبانی از مشتریان در هر لحظه و هر مکان دارا می باشد.