بورس همچنان تلخ به کام سهامداران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش ۱ هزار و ۵۱۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۵۱۸ واحدی قرار گرفت و هفته پایانی سال ۱۴۰۲ را با ریزش، شروع کرد.
 
به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با ریزش ۱ هزار و ۷۹۵ واحدی در ارتفاع ۷۳۰ هزار و ۲۳۶ واحدی قرار گرفت.
 
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۴ همت و ۵۱۱ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۳۵ هزار و ۴۷ معامله، مورد دادوستد قرار گرفت.
 
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد، میدکو، شپنا، وبملت و تاپیکو بیشترین تاثیر بر ریزش و نماد‌های فملی و شیران، بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران داشتند.
 
شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات بازار سرمایه با رشد ۴ واحدی در ارتفاع ۲۴ هزار و ۸۵۶ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۹۳۷ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۹۷ هزار و ۲۶۸ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.
 
گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های وسپهر، فصبا، مادیرا و زاگرس بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های بپاس، هرمز و شگویا بیشترین تاثیر بر افت شاخص کل فراربورس ایران داشتند.