جزئیات و ساعت آغاز دومین حراج سکه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع دومین حراج، ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است؛ هر متقاضی مجاز به ثبت سفارش حداکثر ۵ قطعه است.
شروع حراج سکه راس ساعت ۱۲
 
شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ همان روز است و ساعت ۱۶ نیز نتایج حراج اعلام می شود.
 
نتیجه حراج سکه از طریق پیامک به برندگان اطلاع رسانی شده و ضمنا از طریق حساب کاربری متقاضیان در سامانه معاملات سکه طلا قابل دسترس است.
 
سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران، قیمت پایه‏ از‏ پیش‏ تعیین‏ شده ندارد و قیمت پیشنهادی ثبت‏ شده توسط متقاضی در سامانه، مبنای تخصیص است.
 
مرکز مبادله قبلا تأکید کرده بود که ثبت قیمت پایین نامتعارف باعث برنده نشدن متقاضی می شود.
 
فرصت متقاضیان برای احراز هویت و ثبت سفارش
 
متقاضیانی که مایل به شرکت در دومین حراج سکه طلا هستند و تاکنون ثبت نام و احراز هویت خود را انجام نداده اند، فرصت دارند تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه، اقدام به ثبت نام و احراز هویت کرده و ثبت سفارش داشته باشند.
 
گفتنی است، متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.
 
در اولین جلسه حراج ربع سکه از تعداد ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده در سامانه، با توجه به کف قیمت تعیین شده توسط عرضه کننده، یکهزار و ۱۱۸ قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به برندگان تخصیص داده شد.