بهترین زمان فروش بیت کوین برای سود بیشتر؟
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) در پاسخ به این سوال، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال با نام مستعار CryptoJelleNL، نموداری را به اشتراک گذاشته و می‌گوید که در حال حاضر، دارندگان بیت کوین باید موقعیت خود را حفظ کنند.
 
او گفت: دارندگان بیت کوین منتظر بمانند تا قیمت به بالاترین سطح تاریخی (ATH) جدید در محدوده ۷۵ هزار تا ۱۵۰ هزار دلار برسد.
 
crypto-expert-reveals-the-right-time-to-sell-bitcoin-
crypto-expert-reveals-the-right-time-to-sell-bitcoin-

 

 
در همین حال، علی مارتینز، تحلیلگر مشهور بازار کریپتو نیز خاطرنشان کرده که در حال حاضر، هیچ مقاومتی در پیش روی بیت کوین وجود ندارد و این ارز دیجیتال از حمایت قابل‌توجهی در محدوده ۵۴،۳۰۰ تا ۵۶،۲۰۰ دلار برخوردار است.
 
در این منطقه، ۹۰۳،۵۴۰ آدرس نزدیک به ۵۰۰ هزار بیت کوین خریده‌اند.
بیت کوین‌های خود را نفروشید
 
در این میان، مایکل سیلور، بنیانگذار مایکرواستراتژی و از بزرگ‌ترین حامیان بیت کوین نیز در پی افزایش قیمت این رمزارز به بالای ۶۰ هزار دلار، در توییتی از جامعه ارزهای دیجیتال خواسته که بیت کوین‌های خود را نفروشند.
 
به نوشته رمزارز، با نزدیک شدن به چهارمین رویداد هاوینگ بیت کوین در آوریل ۲۰۲۴، بسیاری از کارشناسان بازار افزایش شگفت‌انگیز قیمت این ارز دیجیتال را پیش‌بینی می‌کنند.
 
 
برای مثال، آدام بک، بنیانگذار BlockStream که قبل از معرفی بیت کوین با خالق مرموز آن مکاتبه داشته، معتقد است که قیمت این رمزارز تا زمان هاوینگ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.
 
رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» نیز پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت ‌کوین تا ژوئن امسال دو ماه پس از هاوینگ به ۱۰۰ هزار دلار برسد.