بیمه به ظرفیت‌های نوآورانه نیاز دارد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،  وی ادامه داد: برای همکاری به منظور توسعه اکوسیستم مالی می‌توانیم با ترکیب محصولات غیربیمه‌ای و محصولات بیمه‌ای به گسترش کسب‌وکارها رونق بخشیم.
 عضو هیئت مدیره بیمه سرمد با اشاره به اینکه این شرکت بر توسعه مشارکت‌های کسب‌وکاری متمرکز شده، گفت: این مشارکت‌ها در همه سطوح از بازار و کانال تا محصولات و خدمات قابل تصور است و می‌توان با تبادل سرویس‌های دیجیتالی در زمینه‌هایی مانند پرداخت، تضمین، احراز هویت با حلقه‌های اقماری نظام بانکی از جمله لیزینگ، سرمایه‌گذاری، کارگزاری زنجیره ارزش صنعت مالی را کامل کرد.