با بیمه آتش سوزی تعاون؛ زندگیتو ضد حریق کن
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، بیمه آتش سوزی از بیمه نامه های اموال است که بر خلاف اسمش، تنها مربوط به آتش‌سوزی نیست و در این بیمه‌نامه، امکان پوشش خطرهای اصلی و خطرهای اضافی وجود دارد تا تمام اقلام و دارایی افراد در برابر خطرات مخرب را بیمه کند تا در صورت وقوع، زیان های مالی و مادی که در اثر حوادث ناشی از آتش سوزی به اموال و دارایی ها می شود را جبران نماید.
 
در این راستا بیمه تعاون با دارابودن سطح یک توانگری به مدت 5 سال، سبد متنوعی از محصولات بیمه نامه های آتش سوزی خود را با هدف تامین آسایش و آرامش خیال مشتریان طراحی کرده است تا انواع منازل مسکونی، انبارها و مراکز صنعتی و غیر صنعتی را در برابر خطراتی مانند آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار و همچنین زلزله و آتشفشان، سیل و طغیان آب، طوفان و تندباد، ضایعات ناشی از بارش باران و ... تحت پوشش قرار دهد.
 
از مزایای این بیمه نامه پرداخت حق بیمه به صورت رقابتی و اقساط، تسریع در صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن به همراه رعایت اصل احترام و بهبود در پاسخگویی است تا نگرانی های حاصل از وقوع حوادث را که از اختیار انسان خارج است کنترل نموده و در نتیجه پشنوانه ای مطمئن برای جبران خسارت ای ناشی از حوادث می باشد.
 
بر این اساس مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به شعب و نمایندگی های بیمه تعاون اقدام به خرید این بیمه‌نامه کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.