خدمت‌رسانی بهتر به بازنشستگان، از اولویت های بیمه سرمد است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان بانک صادرات استان مازندران،  پای صحبت‌های تک‌تک آنان نشست.
 
مدیرعامل بیمه سرمد با تکریم  بازنشستگان گفت: بازنشستگان منشا خیر و برکت هستند و خدمت‌رسانی بهتر به آنان از موضوعات مهم و با اولویت برای ما است و حتما از تجربه آنان بهره خواهیم برد.
 
بر اساس این گزارش، اعضای کانون بازنشستگان بانک صادرات استان مازندران از حضور مدیرعامل بیمه سرمد در جمع آنان و خدمات‌رسانی که این شرکت در زمینه بیمه درمان ارائه می‌دهد،  قدردانی کردند.
 
بازنشستگان از راه‌اندازی مجتمع تخصصی بانک صادرات که منجر به خدمت‌رسانی بهتر، تسریع در پرداخت خسارت خواهد شد، استقبال کردند و خواستار تقویت قرارداد مراکز درمانی در استان مازندران شدند.
 
 گرشاسبی معاون بیمه‌های اشخاص بیمه سرمد نیز در این جلسه توضیحاتی را درباره قراردادهای منعقده میان این شرکت با مراکز درمانی ارائه کرد و گفت: بیمه سرمد در تلاش است تا شمار مراکز طرف قراردادش را افزایش دهد.
 
در پایان این جلسه انتقادات و پیشنهاداتی در راستای اصلاح برخی فرآیندها مطرح شد که مدیرعامل بیمه سرمد تاکید کرد که  حتما از تجربه بازنشستگان در ارائه خدمات بهتر به آنان بهره خواهیم برد.