افزایش ۶۲ درصدی پرتفوی بیمه ایران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران  با اشاره به تلاش و همت همه ارکان بیمه ایران برای توسعه خدمت به مردم ، ارائه خدمات غیر حضوری و برخط برای صدوربیمه نامه و پرداخت خسارت و توسعه این خدمات و تفویض اختیار سیستمی را از مهمترین عوامل موثر و تاثیر گذار در چابکی شرکت و نمایندگان و روند رو به رشد آمار عملکرد شرکت برشمرد و عنوان کرد: در سه ماهه نخست سال 1402 علیرغم کاهش 5/7 درصدی سهم بیمه نامه های شخص ثالث ، حق بیمه های تولیدی شرکت از مبلغ  83 هزار میلیارد ریال در مدت مشابه سال گذشته  به مبلغ 134 هزار میلیارد ریال  رسید  و به این ترتیب افزایش  62 درصدی پرتفوی  بیمه ایران در سه ماهه نخست سال جاری محقق شد.
 
بیمه ایران به عنوان راهبر بازار و بزرگترین و  تنها شرکت بیمه دولتی کشور، همواره  نقش موثری در تعیین استراتژی ها ، توسعه و گسترش خدمات برخط  و غیر حضوری کردن خدمات، برای رفع نیازهای بیمه ای و کاهش مراجعات مردم به مراکز و شعبات بیمه ایران داشت و یکی از آثار و برکات گسترش این خدمات افزایش پرتفوی شرکت در سه ماه نخست سال جاری است که این امر نشان دهنده استقبال عمومی و رضایتمندی مردم از سرویس های برخط بیمه ایران  است.
 
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، شریفی  توسعه خدمات برپایه نرم افزار از جمله مصوبه تفویض اختیار سیستمی صدور به نمایندگان در دوردست ترین مناطق کشور را از دست آورد های مهم و  تاثیر گذار این دوره از مدیریت در بیمه ایران برای تسهیل مراحل صدور بیمه نامه و کاهش زمان رسیدگی و پرداخت خسارت ها و همچنین  رفع موانع تولید و کمک به واحد ها ی تولیدی برای بازگشت سریع به فرآیند فعالیت و تولید در سالی که با عنوان سال  مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده، برشمرد و  بیان داشت : سیاست و الویت اصلی  بیمه ایران، پرداخت  خسارت در کوتاهترین زمان ممکن با حفظ کرامت و جایگاه ارزشمند بیمه گزاران، زیاندیدگان و ذینفعان است و در این راستا  میزان خسارت های پرداختی در سه ماه نخست سال جاری نسبت به سال قبل، نشان دهنده، وفای به عهد و  ایفای به موقع تعهدات بیمه ایران در قبال مردم و ذینفعان است.
 
رئیس هیات مدیره بیمه ایران در ادامه افزود: در مدت حضور خود به عنوان مدیر عامل بیمه ایران تلاش کردم با بسیج همه امکانات و توانمندی  های حوزه های مختلف فنی، آی تی و کارشناسان مربوطه و بهره مندی از تجربه و دانش شرکت های پیشرو، انواع خدمات برخط از جمله سامانه بیمه ایران، اپلیکیشن درمان پلاس، سامانه نظر سنجی و پاسخگویی 24 ساعته، داشبوردهای مدیریتی، سامانه مغایرت گیری، سامانه یکپارچه بیمه‌گری و ... راه اندازی شده و مورد استفاده قرار گیرد و این روند رو به رشد ، با گسترش  و بهبود زیر ساخت ها، بصورت مستمر ادامه داشته و در ماه های آتی خبرهای خوبی در این زمینه منتشر خواهیم کرد.