گزارش مدیر عامل شرکت بیمه پردیس به سهامداران
با درود خدمت کلیه سهامداران محترم شرکت بیمه پردیس گزارش فعالیت­ها و اقدامات به عمل آمده شرکت از تاریخ تاسیس تا کنون به شرح موارد زیر به اطلاع سهامدارن محترم رسانده می شود:
تمرکز و توان همکاران بیمه پردیس پس از تاسیس شرکت در اسفندماه ۱۴۰۱، دریافت پروانه فعالیت و شروع به کار شرکت بوده است. در این ارتباط کلیه تاییدیه ­های مسئولین فنی دریافت شده و از بیمه مرکزی جهت بازدید از زیرساخت­ها و امکانات شرکت دعوت به عمل آمده است.نرم افزار بیمه ­گری و مالی شرکت خریداری شده و در دست پیاده سازی و استقرار زیرساخت­های سخت افزاری است.مدیران فنی شرکت جذب شده­اند، دفتر مرکزی شرکت تجهیز شده و در نیمه دوم خرداد ماه، تیم اجرایی شرکت در دفتر مرکزی مستقر خواهند شد.
صورت­های مالی شرکت برای دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تهیه و در اختیار حسابرس قرار گرفته است. با ثبت نماد بورسی شرکت، اطلاعات و صورتهای مالی حسابرسی نشده در سامانه کدال بارگزاری خواهد شد.
فرایند ارزش­گذاری سهام شرکت در دست انجام است و با حسابرسی صورت­های مالی، اقدامات لازم برای بازگشایی سهام شرکت انجام خواهد شد.بسیاری از آیین نامه­ های داخلی و نرخ­نامه­ های بیمه ­ای تدوین و تصویب شده است.
شایان ذکر است که تیم اجرایی بیمه پردیس مجدانه در حال پیگیری امور مربوطه است و در این مسیر و به واسطه طولانی شدن فرایند شروع به فعالیت شرکت، از صبر و حوصله سهامداران محترم کمال تشکر را داریم. امیدواریم به زودی شرکت در چهارچوب یک شرکت حرفه­ای و با پتانسیل آغاز به کار نماید.