کاهش ادامه‌دار نرخ سکه در بازار
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس، ۴۲ هزار و ۱۶۷ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۳۳۳ تومان، کشف قیمت شد‌.
 
دلار توافقی صرافی امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش، بدون تغییر به قیمت ۴۲ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری و با قیمت ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد. ‌
 
امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.
 
نرخ ارز در بازار غیررسمی حدود ۵۱ هزار تومان است، دلالان در تلاش هستند تا قیمت دلار را در همین محدوده نگه داشته و از کاهش آن جلوگیری کنند.
 
* آخرین قیمت سکه و طلا در بازار
 
امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار بدون تغییر قیمت به نرخ ۲۷ میلیون و ۷۰۰ تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.
 
نیم سکه امروز در بازار با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت، به نرخ ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد. ‌
 
امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار با کاهش ۲۵ هزار تومانی به قیمت ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۱ میلیون و ۹۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.
 
هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز با افزایش ۳۸ صدم درصدی حدود ۲۰۰۲ دلار بود.