امضا بزرگترین تفاهم نامه بانک و‌بیمه توسط بیمه البرز و بانک قرض الحسنه مهرایران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، در آیین امضای این تفاهم نامه که با حضور مدیران عامل بیمه البرز و بانک قرض الحسنه مهرایران برگزار شد، موسی رضایی، مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به لزوم توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی هموطنان، نقش اجرای طرح های مشترک بانک و بیمه را به عنوان یکی از ابزارهای نوین مالی در پویایی اقتصاد کشور موثر دانست و گفت: طرح مشترک توسعه بیمه های زندگی با نام "شوکا" قرار است دغدغه مردم را برای تامین آتیه شان به حداقل برساند.
 
مدیرعامل بیمه البرز گفت: هموطنان می توانند بیمه زندگی شرکت بیمه البرز را با دریافت تسهیلات قرض الحسنه  خریداری کنند و از مزایایی همچون طرح مکمل بازنشستگی با هدف تامین آتیه خود و تامین نیازهای فرزندان تا رسیدن به سن اشتغال، بهره مند شوند.
 
وی همچنین با تاکید بر عملکرد مثبت، توانمندی و توانگری بیمه البرز و بانک قرض الحسنه مهر ایران، منافع این همکاری را برای ذینفعان آن از جمله شبکه فروش، شعب و بیمه گزاران بیمه البرز و از طرف دیگر کارکنان و مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران چشمگیر دانست.
 
هوشمندسازی فرآیندهای صدور و پرداخت خسارت بیمه البرز تا پایان امسال به منظور کاهش حضور فیزیکی شهروندان برای انجام امور بیمه ای از دیگر موضوعاتی بود که مدیرعامل بیمه البرز برآن تاکید کرد.