۷۰۰ هزار شغل درگروه مالی پاسارگاد ایجاد شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، مجید قاسمی"در آیین رونمایی از بیمه تکمیلی بازنشستگی بیمه پاسارگاد، گفت: گروه مالی پاسارگاد در صنعت برق حدود 5 درصد انرژی فسیلی را تولید می کند و برای اولین بار درکشور حفاری مورب که تکنولوژی بسیار پیچیده ای لازم دارد هم توسط این گروه مالی هم برنامه ریزی و ساماندهی شده است.
 
قاسمی،ادامه داد:حدود 380 تا 450 همت ارزش شرکت هایی از گروه مالی پاسارگاد بوده که در بورس عرضه شده و درکنار آن، این شرکت ها در سرمایه گذاری های بزرگی در کشور،حضور فعالی دارند.
 
وی تصریح کرد: بنگاههای اقتصادی در این روزها باید درکنار عملکرد مالی خود یک کارنامه هم در راستای مسئولیت های اجتماعی ارائه دهند و عملکرد مالی شرکت های بیمه ای هم یک مسئولیت اجتماعی است، بنابراین افرادی که در آن مشغول هستند در صنعتی ارایه خدمت می دهند که در راستای جلب رضایت مخاطبین و انجام تعهدات است.
 
 
مدیرعامل بانک پاسارگاد، گفت که مراقبت از جسم و روح کارکنان از مهمترین دغدغه های گروه مالی پاسارگاد بوده به همین دلیل پیشقدم شدیم که اولین کارگروه را با شرکت بیمه پاسارگاد در رابطه با بیمه عمر و تکمیلی بازنشستگی شروع کنیم  که امیدواریم  کارنامه موفقی از این بابت ارائه دهیم.
 
وی، تصریح کرد: موضوع امنیت سرمایه انسانی  یکی از دغدغه های جدی گروه مالی پاسارگاد بوده به همین دلیل گروه مالی پاسارگاد اصلی ترین سرمایه خود را سرمایه نیروی انسانی می داند.