خدمات ویژه باشگاه مشتریان بیمه پارسیان برای حمایت از بیمه گزاران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، این شرکت با تکیه بر اصل مشتری مداری و احترام به حقوق بیمه گزاران خود اقدام به طراحی و راه اندازی باشگاه مشتریان کرده است که این خدمت در راستای حفظ و نگهداری مشتریان موجود، جذب مشتریان جدید و بالقوه بیمه ای، ایجاد ارتباطات دوسویه و فضای تعاملی برای کسب آگاهی از نیازها و خواسته‌های مشتریان، توسعه و خلق خدمات و محصولات جدید متناسب با نیازها و خواسته‌های مشتریان، ارایه پاداش های متنوع از طریق ایجاد زنجیره تأمین کاملی از خدمات گروه پارسیان و شرکای تجاری معتبر، ایجاد تجربه متمایز و جذاب برای اعضای باشگاه در ازای گسترش فعالیت ها در باشگاه و افزایش رضایت و وفاداری مشتریان روانه بازار شد.
در باشگاه مشتریان شرکت بیمه پارسیان، امتیاز بر اساس شاخص ها، وزن ها، سطوح امتیازی و سناریو های بیمه ای تعیین می شود و مشتریان به راحتی می توانند مطابق با امتیاز خود از مزایا و خدمات آن بهره مند گردند.
بیمه پارسیان امیدوار است در این باشگاه ضمن ایجاد محیطی گرم و با تعامل بیشتر، ارتباط نزدیکتری با مشتریان و بیمه گزاران خود برقرار کند.
علاقه مندان جهت ورود به باشگاه مشتریان می توانند به آدرس club.parsianinsurance.com مراجعه نموده و ضمن مشاهده سطوح امتیازی و نحوه کسب امتیاز از جوایز متنوع باشگاه استفاده نمایند.