شعب بیمه تعاون، پیشرو، پویا و در مسیر پیشرفت
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) این دوره ها با ترکیب انتقال مطالب فنی توسط مدیر شعبه و انتقال مفاهیم فروش و بازاریابی با استفاده از مربیان خارج از شرکت شروع شده است.
در این جلسات موضوعاتی نظیر مقدمه فروش، شروع به نهایی کردن فروش، مدیریت اعتراض مشتریان، مدیریت سوالات مشتریان بررسی و در نهایت برای بهینه سازی جلسات بعدی از حاضرین نظر سنجی شد.
همچنین رشته های تخصصی نیز توسط آموزگاران متخصص ستادی و نیز خارج از شرکت به نمایندگان و کارکنان شعب آموزش داده شد.