قرمزپوشی بازار ارزهای دیجیتال
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،در یک هفته گذشته بازدهی در بازار بیشتر ارزهای دیجیتال منفی گزارش شده است.  به گزارش کوین کگو، بیت کوین با بازدهی 7.4- درصدی در هفته گذشته تا ساعت 12 امروز، با قیمت 20 هزار و 90 دلار معامله شده است.
 
در بازار اتریوم بازدهی یک هفته ای به 18- درصد رسیده است. دومین ارز دیجیتال بازار تا پیش از ظهر امروز با قیمت یک هزار و 456 دلار معامله شده است.
 
 قیمت بی ان بی با بازدهی 6.3- درصدی در یک هفته گذشته به 278 دلار رسیده است. هم چنین در یک هفته گذشته در بازار کاردانو، بازدهی 5.1- درصدی گزارش شده و بازدهی یک هفته ای رمزارز سولانا به 3.7- درصد رسیده است. این ارز دیجیتال با قیمت 33.81 دلار معامله می شود. هم چنین بازدهی ها در بازار دوج کوین، شیبا و اتریوم کلاسیک هم در یک هفته گذشته منفی بوده است.
 
در سه ماه گذشته قیمت بیت کوین از 17 هزار و 600 دلار تا 24 هزار و 400 دلار در نوسان بوده است. بالاترین قیمت برای این رمزارز در نوامبر سال 2021 گزارش شده است یعنی زمانی که قیمت پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال به 69 هزار و 400 دلار رسید.
 
 باتوجه به تلاش های فدرال رزرو برای دستکاری نرخ بهره و اثربخشی بر تورم در اقتصاد آمریکا، می توان گفت بازار رمزارزها برای سرمایه گذاران کمتر جذاب به نظر می رسد. سایت کوین تلگراف نوشت تنش های کلان در اقتصادها می تواند هم چنان بر بازار رمزارزها اثر بگذارد و بعید نیست قیمت بیت کوین به 19 هزار دلار برسد.
 
هم چنین توسعه نرم افزار ادغام برای ارز دیجیتال اتر با هدف کاهش مصرف انرژی در بلاکچین اتریوم قیمت بیت کوین را متاثر می کند. بعضی تحلیل ها از پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین با کاهش انرژی در بلاکچین آن می گوید با این وجود، فعالیت هرچه بیشتر سرمایه گذاران در بازار بیت کوین کمتر مجالی برای اتریوم در این زمینه فراهم کرده است.