یأس سهامداران از آینده بورس
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کمتر از هفته پیشین بود. در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام 2 هزار و 726 میلیارد تومان بالغ شد. روز یکشنبه 2 هزار و 694 میلیارد شد و روز دوشنبه به 2 هزار و 399 میلیارد تومان کاهش یافت.
 
روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد 3 هزار میلیارد تومان شد که بالاترین رقم هفته بود. روز چهارشنبه با افت 16 درصدی به 2 هزار و 529 میلیارد تومان کاهش یافت. 
 
در ابتدای هفته حکشتی صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشت. در روزهای شنبه و یکشنبه  بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات بورس تهران به حکشتی اختصاص داشت.
 
روز دوشنبه شستا بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشت و وپاسار در روز سه‌شنبه به صدر جدول رفت. روز چهارشنبه نیز وپاسار بیشترین ارزش و بیشترین حجم معاملات را داشتند.  
 
در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 34 هزار و 236 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته افت 8 درصدی داشته است. در هفته اخیر به طور میانگین 66 درصد از ارزش معاملات کل بازار سهام به اوراق بدهی اختصاص داشت.