مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی تغییر کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مصطفی زندی از مدیران کارکشته و خبره رسانه‌ای بود که در طول مدت مدیریت خود در روابط عمومی نهاد ناظر خدمات زیادی را به صنعت بیمه ارائه کرده بود.
 
او مخصوصا در بحث تصادفات رانندگی و بیمه‌های شخص ثالث فرهنگ‌سازی‌های خوبی را در جامعه انجام داده بود.
 
گنجاندن مباحث بیمه‌ای در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان از دیگر خدمات شایسته زندی در روابط عمومی بیمه مرکزی بود.
 
مصطفی رئوفی، مدیر جدید روابط عمومی بیمه مرکزی نیز با اینکه چهره کمتر شناخته شده‌ای است اما مقالاتی در حوزه رسانه نوشته است.
 
رئوفی پیش از این کارشناس معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان بوده است.
 
«نقش رسانه‌های اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری» عنوان یکی از مقالات رسانه‌ای رئوفی است.