منتظر بیت کوین ۹ هزار دلاری باشید
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، او منتظر است تا قبل از خرید و سرمایه گذاری مجددش در کریپتو، بیت کوین کف جدیدی را آزمایش کند که به گفته او می‌تواند ۹ هزار دلار کف نهایی بیت کوین باشد.
 
نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول، رابرت کیوساکی، همچنان نسبت به بیت کوین خوش بین است. او منتظر قیمت بیت کوین است تا قبل از ورود او، کف جدیدی را آزمایش کند.
 
پدر پولدار پدر بی‌پول کتابی است که در سال ۱۹۹۷ توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از ۳۲ میلیون نسخه از کتاب به بیش از ۵۱ زبان در بیش از ۱۰۹ کشور فروخته شده است.
 
کیوساکی روز چهارشنبه در توییتی نوشت: "من نسبت به آینده بیت کوین خوش بین هستم." او اضافه کرد که منتظر بیت کوین است تا کف جدیدی را آزمایش کند، و پیشنهاد کرد که کف جدید بیت کوین می تواند ۲۰ هزار دلار، ۱۴ هزار دلار، ۱۱ هزار دلار یا حتی ۹ هزار دلار باشد.
 
این نویسنده مشهور توضیح داد که چرا هنوز نسبت به بیت کوین خوش بین است. کیوساکی توضیح داد که فدرال رزرو و وزارت خزانه‌داری سازمان‌های فاسدی هستند و قبل از اینکه صداقت و اخلاق را به دست آورند، خود ویران خواهند شد.
 
هفته گذشته، کیوساکی توییت کرد که قبل از خرید بیت کوین منتظر یک کف جدید است. در آن زمان، او انتظار داشت که کف آن حدود ۱۷ هزار دلار باشد، اما بعداً گفت که کف بیت کوین حتی می تواند کمتر باشد، یعنی ۱۱ هزار دلار.
 
این اولین باری نیست که کیوساکی نسبت به دولت بایدن، خزانه داری و فدرال رزرو ابراز بی اعتمادی می کند. این نویسنده مشهور همچنین مدتی است که بیت کوین را به سرمایه گذاران توصیه می کند.
 
در ماه مارس، کیوساکی گفت که دلار آمریکا در شرف سقوط است و جو بایدن را به دلیل ایجاد تورم مقصر دانست. او طلا، نقره، بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) را به عنوان سرمایه گذاری خوب توصیه کرد.
 
با این حال، کیوساکی همچنین قبلاً هشدار داده بود که کریپتو بدون مشکل نیست. او هشدار داد که در نهایت، دولت تمام ارزهای رمزنگاری شده را مصادره کرده و آنها را به رمزارز دولتی تبدیل خواهد کرد. با این حال، او گفت که در زمان جنگ روسیه و اوکراین، کریپتو پناهگاه امن‌تری نسبت به پول‌های فیات جعلی دولت است.