بیمه ما ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ به مجمع می نشیند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این مجمع ساعت 10 صبح روز شنبه روز 31 اردیبهشت ماه 1401 در محل ساختمان مرکزی شرکت به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ونک، پلاک 9 برگزار می شود.
 
دستورات جلسه این مجمع، استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 29 اسفندماه 1400، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره اعلام شده است.
 
شرکت بیمه ما از سهامداران یا نمایندگان قانونی آنها درخواست کرده است تا برگه ورود به جلسه خود را از ساعت 8 صبح همان روز در محل برگزاری مجمع با ارائه مدارک مالکیت سهام و مستندات نمایندگی / وکالت / ولایت / قیومیت و کارت شناسایی معتبر، دریافت کنند. 
 
بر اساس اطلاعیه بیمه ما، در راستای صیانت از سلامت همگانی در شرایط پاندمی کرونا و با توجه به ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار در این زمینه، سهامداران بدون هرگونه علائم مشکوک به کرونا، می توانند با ارائه کارت واکسیناسیون و استفاده از ماسک، در مجمع حضور یابند. 
 
از سهامدارانی که امکان حضور فیزیکی در مجمع را ندارند هم دعوت شده است تا برای آگاهی از تصمیمات و مشاهده پخش زنده مجمع، از طریق پایگاه اطلاع رسانی https://www.bimehma.com اقدام کنند.  
 
این گزارش حاکی است، شرکت بیمه ما با نماد بورس "ما" و سرمایه 5 هزار میلیارد ریال از شرکت بیمه فعال در بازار سرمایه کشور محسوب می شود.