قیمت مسکن در منطقه محبوب تهران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. در ادامه به بررسی محدوده قیمت ملک‌های ۷۰ متری در این محله‌ها می‌پردازیم.
 
واحدی ۱۵ ساله، ۶۷ متری و ۲ خوابه در تهران‌نو، به قیمت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.خرید واحد دیگری در همین منطقه که دارای ۲ خواب، متراژی معادل ۷۰ متر و ۶ سال سن می‌باشد، ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارد.
 
در تهران‌پارس غربی یک آپارتمان ۱۰ ساله، ۷۵ متری و ۲ خوابه، ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.
 
یک واحد ۱۳ ساله با متراژ ۷۴‌ متر و ۲ خواب در نارمک، ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.همچنین برای خرید آپارتمانی۲ ساله، ۷۳ متری و ۲ خوابه در این منطقه لازم است سرمایه‌ای معادل ۳میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان داشته‌باشید.
 
در مجیدیه نیز برای خرید واحدی‌۲۰ ساله با متراژ ۷۵ متر که ۲ خواب دارد، به بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان نیاز است.
 
توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.
 
 

قیمت-مسکن-شرق-تهران