پیام مدیرعامل بیمه آسماری به مناسبت نهمین سالگرد تاسیس شرکت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،متن پیام به این شرح است…
 
به نام خدا
کارکنان، شبکه فروش، بیمه گزاران و بیمه شدگان محترم شرکت بیمه آسماری
 
۹ سال از نخستین روزی که شرکت کوچک، اما چابک، پرتلاش و توانای بیمه آسماری پا به عرصه وجود گذاشت، گذشت و آن نهال نازک اندام، امروز به یک درخت تنومند و پرثمر تبدیل شده است.
 
بزرگواران رشد‌های پیاپی پرتفوی شرکت، دسترسی به بازار‌های ناشناخته و نیز طراحی محصولات منحصر به فرد، تنها به کمک شما محقق شده است.
 
اکنون بیمه آسماری به برندی معتبر و شناخته شده در بازار بیمه‌ای کشور تبدیل شده و خدمات با کیفیت آن بر همه بیمه شدگان آشکار است. بدیهی است راهنمایی‌های هیات مدیره پرتجربه و دانشمند بیمه آسماری در این موفقیت‌های روزافزون، همواره چراغ راه بوده است.
 
در آستانه ورود به دهه دوم فعالیت بیمه آسماری، برنامه تحول شرکت طراحی شده و اقدامات جهشی به منظور توسعه بازار در نظر گرفته شده است.
 
به لطف خدا و همراهی همه شما، چشم انداز بسیار روشنی پیش روی شرکت بیمه آسماری است و در آینده نه چندان دور، درخشش‌های خیره کننده‌ای را از شرکت شاهد خواهیم بود.
 
با قدردانی از همه کسانی که کشتی بیمه آسماری را در دریای متلاطم بازار بیمه کشور و بالاخص در دو سال گذشته که ویروس کرونا بسیاری از کسب و کار‌ها را تحت تاثیر قرار داد به کمک یکدیگر هدایت می‌کنند، فرارسیدن نهمین سالگرد تاسیس شرکت را تبریک گفته و از خدای متعال برای همه ذینفعان، توفیق و سربلندی آرزو دارم.