آخرین فرصت پرداخت تادیه سهام بیمه باران اعلام شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)ُشرکت بیمه باران ضمن قدردانی از آن دسته از سهامدارانی که در مهلت­های اعلام شده، تادیه سهام شرکت بیمه باران را پرداختند کردند، اعلام کرد در مهلت قانونی بیش از ۹۸ درصد از تعهد سهامداران محترم تادیه شد.
 
لازم به ذکر است آن بخش از سهامی که اقدامی جهت تادیه باقیمانده مبالغ آن صورت نگرفته است، با توجه به آگهی­های منتشره در روزنامه­های رسمی شرکت، از روز دوشنبه مورخ ۰۶/۱۰/۱۴۰۰ جهت تکمیل سرمایه و ثبت آن‌ها از طریق بازار فرابورس اقدام خواهد شد.
 
همچنین به اطلاع می­رساند بر اساس مواد ۳۵ و ۳۶ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت، سهامدارانی که تاکنون مبلغ تعهدی خود را واریز نکرده‌اند و تمایل دارند از فروش سهام خود جلوگیری کنند، می­توانند حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ ۰۵/۱۰/۱۴۰۰ نسبت به واریز مبلغ تعهدی به همراه خسارت دیرکرد و کلیه هزینه­های مترتبه فروش اقدام و فیش واریزی را به شرکت ارائه کنند. بدیهی است از تاریخ ۰۶/۱۰/۱۴۰۰ امکان پرداخت مبالغ تعهدی توسط سهامداران مذکور وجود نداشته و فروش سهام تادیه نشده از طریق فرابورس انجام خواهد شد.
 
باتوجه به تغییر روزانه خسارت دیرکرد، سهامداران محترم می­توانند جهت محاسبه مبلغ قابل پرداخت، تعداد سهام تادیه نشده خود را در نرخ روز واریز بر اساس جدول زیر ضرب و مبلغ حاصله را به حساب شرکت واریز کنند.