بیمه سرمد، برگزیده جشنواره ۱۰۰ واحد مشتری‌مدار
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، بزرگترین جشنواره ملی 100 واحد مشتری مدار کشور با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاه‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی برگزار شد.
 
در این جشنواره، شرکت بیمه سرمد براساس رأی هیات داوران، به دلیل تلاش در عرصه کسب وکار و تکریم و رضایت‌مندی مشتریان، به عنوان یکی از 100 واحد مشتری‌مدار برتر کشور انتخاب و موفق به دریافت تندیس سه ستاره و لوح از این جشنواره ملی شد.
 
مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد در این باره گفت: بیمه سرمد در سال گذشته برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و سهولت استفاده از خدمات بیمه‌ای شرکت، وب اپلیکیشن سرمد و مرکز تماس 24 ساعته 1516 را راه‌اندازی کرد که تمامی مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز با استفاده از این دو خدمت نوین، به اطلاعات بیمه‌ای، مراکز طرف قرارداد و باشگاه مشتریان دسترسی داشته و بتوانند از مشاوره بیمه‌ای کارشناسان سرمد استفاده نمایند.