اسامی برندگان قرعه کشی "طرح امتیازی راه رفاه" بانک رفاه کارگران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک در راستای پیاده سازی استراتژی مشتری محوری، ایجاد محیط صمیمی برای اعضاء، شناسایی نیازهای مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات الکترونیکی و تسهیل آن، طرح "راه رفاه" باشگاه مشتریان بانک را آغاز  کرده است که برندگان اولین دوره قرعه کشی این طرح، مشخص شدند.
 
بر اساس این گزارش، در این دوره از قرعه کشی، جوایزی شامل 5 فقره کمک هزینه خرید لوازم منزل هر یک به مبلغ 50 میلیون ریال، 5 فقره کمک هزینه سفر هر یک به مبلغ 25 میلیون ریال، 5 فقره کمک هزینه خرید لوازم ورزشی هر یک به مبلغ 10 میلیون ریال و 5 فقره کمک هزینه چکاپ پزشکی هر یک به مبلغ 5 میلیون ریال در نظر گرفته شده بود که به برندگان خوش شانس تعلق گرفت.
 
شایان ذکر است، مشتریان حقیقی بانک رفاه کارگران می توانند پس از تعریف شماره تلفن همراه و فعال سازی اینترنت و موبایل بانک در شعب بانک، از طریق وارد کردن کد ملی و تأیید شماره تلفن همراه در سایت باشگاه به نشانی اینترنتی http://club.rb24.ir ثبت‌نام کرده و وارد حساب کاربری خود شده و از امتیازها و جوایز طرح"راه رفاه" بهره مند شوند.
 
گفتنی است، در طرح مذکور انجام عملیات بانکی به صورت غیرحضوری، از طریق خودپرداز، اینترنت بانک، موبایل بانک، اپلیکیشن همراه کارت رفاه و پورتال بانک، مشمول امتیاز است.