قیمت پایه عرضه شمش فولادی در بورس بر اساس ۷۰ درصد قیمت CIS
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علیرضا رزم حسینی در قرارگاه جهش تولید که با محوریت بررسی نظارت بر اجرای شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای محصولات فولادی برگزار شد، با اعلام این مطلب، افزود: این قیمت پایه فردا طی نامه‌ای به بورس باید ابلاغ و اعلام شود.
 
وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی تمام عیاری قرار داریم، تصریح کرد: تصمیمات برای عبور از این شرایط جنگی نیز باید سریع، قاطعانه و بر اساس مقتضیات زمانی گرفته شود.
 
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت اجرای کامل شیوه ‌نامه عرضه محصولات فولادی در بورس از تمامی دستگاه‌های مرتبط و دستگاه‌های نظارتی خواست که در این حوزه اقدامات لازم را با تعامل و هم افزایی انجام دهند.
 
رزم‌حسینی همچنین از دستگاه‌های نظارتی و بازرسان وزارت صمت خواست تا بازرسی از انبارها را برای جلوگیری از احتکار شمش، میلگرد و دیگر محصولات فولادی در دستور کار قرار دهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقدامات لازم را مبذول دارند. ‌
 
گفتنی است در این جلسه علی آقامحمدی «رییس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام»، جمعی از معاونان وزارت صمت و نمایندگان نهادهای نظارتی حضور داشتند.