نشست هم اندیشی شعب منطقه سه بیمه البرز برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محسن پورکیانی، ‌مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره در نشست هم اندیشی منطقه سه ( استان ها و شعب دارای پتانسیل مناسب) با تاکید بر لزوم حفظ و نگهداری مشتریان،‌گفت: حفظ و نگهداری بیمه‌گزاران فعلی از برنامه‌های راهبردی بیمه البرز است و این امر تنها با مشتری مداری محقق می‌شود که بحمدالله بیمه البرز سالیان متمادی با ارایه خدمات خوب به ویژه در هنگام پرداخت خسارت در شاخص مشتری مداری و رضایتمندی ارباب رجوع رتبه اول را در صنعت بیمه کشور از آن خود کرده است.
 
وی ادامه داد: ما علاوه بر حفظ مشتریان فعلی باید با بازاریابی حرفه‌ای بتوانیم پورتفوهای جدید به ویژه در بیمه نامه‌های خرد جذب کنیم.
 
نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز اعلام کرد: در هشت ماه سال جاری، 80 درصد از برنامه عملیاتی پیش بینی شده برای منطقه سه محقق شده است که امید است تا پایان سال صد درصد برنامه تعیین شده، محقق شود.
 
وی بر لزوم فروش بیمه های عمر و زندگی تاکید کرد و گفت: در همین راستا شعب باید نمایندگان بیشتری را جذب کنند و با هدایت و رهبری شبکه فروش،‌ پورتفوی شرکت را در بخش بیمه های زندگی افزایش دهند.