عملکرد درخشان شرکت سرمایه گذاری دستاورد دی
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،  شرکت سرمایه گذاری دستاورد دی در سال ۱۳۸۹ با سرمایه ۱۰ میلیارد ریال تأسیس و طی سه مرحله سرمایه خود را به ۶۰۰ میلیارد ریال (۶۰۰ میلیون سهم ۱۰۰۰۰ ریالی) رسانده است و با مجموعه اقدامات موثری که در این شرکت صورت گرفته مجموع دارایی های شرکت در پایان ۹۹/۰۶/۳۱ به رقم ۵.۳۴۴ میلیارد ریال رسیده است.
این در حالی است که بخش عمده (۴.۷۹۴ میلیارد ریال) دارایی های شرکت مربوط به سرمایه گذاری‌های شرکت در سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی بوده که از ارزش روزی بالغ بر ۵.۶۲۰ میلیارد ریال برخوردار است.
شرکت دستاورد دی طی شش ماهه نخست امسال توانسته به سود خالصی معادل ۳.۰۶۴ میلیارد ریال دست یابد که نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۸۰۱ درصد رشد نشان می‌دهد. همچنین از جمله مهمترین توفیقات مالی شرکت برای دوره مزبور که آن را از سایر شرکت‌های سرمایه گذاری همگروه متمایز می‌سازد، می‌توان به افزایش ۲۷۸ درصدی دارایی‌ها، افزایش ۲۸۳ درصدی حقوق صاحبان سهام و افزایش ۸۰۸ درصدی سود عملیاتی (سود حاصل از درآمد سرمایه گذاری‌ها) شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره نمود.
سود تحقق یافته شرکت در دوره شش ماهه منتهی به ۹۹/۰۶/۳۱ برای هر سهم معادل ۵.۱۰۷ ریال بوده که با توجه به سهم ۱۰۰ درصدی شرکت بیمه دی در این شرکت، معادل ۱.۲۲۰ ریال بر روی سود شش ماهه هر سهم شرکت بیمه دی می افزاید.