پذیرش بیماران تامین اجتماعی فاقد دفترچه بوسیله سامانه نسخه الکترونیک و سربرگ پزشکان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مصطفی سالاری در جلسه ویدئو کنفرانسی که با حضور مدیران درمان تأمین اجتماعی استانهای سراسر کشور و مدیران ستادی بخش درمان و فن‌آوری اطلاعات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: پروژه نسخه نویسی الکترونیک و حذف دفترچه‌های کاغذی یکی از مهمترین اولویت‌های ما محسوب می‌شود و به صورت هفتگی روند پیشرفت این برنامه را بررسی می‌کنیم.
 
سالاری افزود: مدیران درمان تأمین اجتماعی استانها به عنوان ارائه دهندگان خدمات به جامعه هدف، بیشترین نقش را در پیشبرد پروژه نسخه الکترونیک دارند و این پروژه با همفکری و دریافت نظرات مدیران درمان اجرای می‌شود.
 
وی ادامه داد: مدیران درمان استانها پیشنهادات خود به منظور ارتقاء خدمات و همچنین ایرادات احتمالی را به صورت روزانه به حوزه‌های ذیربط ستادی اعلام می‌کنند و تمامی مسائل مطرح شده از سوی استانها بررسی و انجام می‌شود. در جلسات هفتگی نیز به مرور میزان پیشرفت برنامه و اتخاذ راهکار برای رفع مشکلات می‌پردازیم.
 
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار امیدواری کرد که با توجه به فراهم شدن تمامی امکانات لازم و با وجود عزم و اراده محکم تمامی مدیران استانی و ستادی این سازمان سامانه نسخه نویسی الکترونیک به سرعت جایگزین دفترچه‌های کاغذی شود و طی ماه‌های آینده شاهد حذف کامل نسخه‌های کاغذی باشیم.