محصولات ویژه بانک سامان برای فعالان حوزه کالاهای اساسی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بانک سامان بر اساس سیاست‌های خود در خصوص تبدیل شدن به بانک عامل غذا و داروی کشور، طی سالیان گذشته همواره حمایت ویژه‌ای از فعالان و تجار حوزه کالاهای اساسی داشته و درزمینهٔ واردات کالاهای بااهمیت این حوزه همچون برنج، روغن، شکر، خوراک و نهاده‌های دامی با شناخت مسیرهای تأمین این کالاها و در نظر گرفتن شرایط کشور، دغدغه اصلی خود را به‌طور خاص، ارائه راهکارهای سریع و مناسب در حوزه پرداخت‌های بین‌المللی قرار داده است.
 
بر این اساس، این امکان برای مشتریان فعال بانک سامان فراهم شده تا با استفاده از خدمات مشاوره تخصصی بانکداران این بانک، از آخرین اطلاعات مرتبط با انواع ارز قابل تخصیص از سوی بانک مرکزی و کانال‌های پرداخت بین‌المللی درزمینهٔ صدور حواله‌ها و گشایش اعتبارات و بروات اسنادی بهره‌مند شوند. همچنین بانک سامان این آمادگی را دارد که در خصوص تأمین نقدینگی موردنیاز برای خریداری ارز و تأمین سرمایه در گردش موردنیاز مشتریان به ارائه مشاوره پیرامون بسته‌های اعتباری موجود در قالب انواع تسهیلات ریالی – ضمانت‌نامه و غیره کند.
 
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات قابل‌ارائه به فعالان حوزه کالاهای اساسی می‌توانند به صفحه اختصاصی این صنعت در سایت بانک سامان مراجعه و یا با شماره 02123095222 تماس بگیرند.