عقب‌نشینی سکه به مرز کانال ۱۱ میلیون تومانی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۲ میلیون تومان معامله شد.
 
همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی با کاهش ۴۵۰ هزار تومانی به ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع ‌سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، به ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با کاهش ۱۰۰ هزارتومانی به نسبت به دیروز ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد.
 
علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۳۵ هزار تومانی، به مبلغ یک ‌میلیون و ۱۸۸ هزار تومان و هر مثقال طلا با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی به بهای ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فروخته شد.
 
انس جهانی طلا نیز امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به قیمت هزار و ۸۹۰ دلار معامله شد.
 
به گزارش ایرنا، بازار سکه که تا مدتی پیش پر رونق بود، فعلا از سکه افتاده است و معامله گران دست به عصا حرکت می کنند، فروشندگان و خریداران از بازار سکه عقب نشینی کردند.
البته در ۲ هفته اخیر نوسانات ارزی و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار سکه و طلا نیز تاثیرگذار بود با این حال قیمت طلا، سکه و ارز که طی روزهای پایانی هفته گذشته در بازار با افزایش نسبی همراه شد،  اکنون دوباره روند کاهشی را در پیش گرفته است.