ثبت امضای دیجیتال ۲۲۰ هزار مشتری بانک ملی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی با اشاره به این که امضای دیجیتال را می توان یک پروژه زیربنایی منحصر به فرد در نظام اداری کشور خواند، افزود: با استفاده از این ابزار می توان روند بسیاری از امور اداری را کوتاه کرد و از حضور افراد در مراکز متعدد مانع شد.
 
او با تاکید بر این که امضای دیجیتال در کشورهای توسعه یافته بسیار پرکاربرد است، ادامه داد: خوشبختانه با پیشتازی بانک ملی ایران و حذف مقررات زائد، امضای دیجیتال شکل کاربردی پیدا کرده و امکان استفاده از آن در «نشان بانک» برای دریافت خدمات متعدد از جمله خدمات بانکی مهیا شده است.
 
خاتونی با بیان این که برنامه ریزی برای افزایش تعداد مشتریان دارای امضای دیجیتال به یک میلیون نفر انجام شده است، افزود: دامنه کاربرد امضای دیجیتال بسیار زیاد است و با توسعه خدمات مبتنی بر آن، به زودی کاربران آن بیش از پیش افزایش می یابد.