دانشگاه تهران میزبان چهارمین همایش ملی معماری سازمانی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر علی کمندی دبیر همایش در گفتگو با خبرنگارایستانیوز با تشریح برنامه های همایش شامل سخنرانی صاحب نظران داخلی و بین المللی، برگزاری کارگاه های آموزشی،برگزاری مسابقه معماری سازمانی، ارائه مقالات منتخب و برگزاری نشست های تخصصی خاطر نشان کردند: امسال به دلیل شرایط پاندمی کرونا همایش به صورت مجازی برگزار می شود و از این جهت فرصتی است تا مخاطبان از خارج از کشور یا در شهرستان ها نیز به راحتی بتوانند در همایش شرکت کنند. در همایش امسال تعداد بیشتری سخنران از خارج از کشور حضور دارند.
دبیر همایش درباره زمان برگزاری همایش گفت: افتتاحیه رسمی همایش روز 21 ابان ماه است، اما کارگاه-های آموزشی از تاریخ 17 تا 22 به صورت موازی برقرار خواهد بود. سخنرانی مراسم افتتاحیه را مهندس باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات به عهده خواهند داشت.
در نشست صنعت بیمه که به همت پژوهشکده بیمه ج. ا. ا. برگزار می شود، راهکارهای استفاده از ظرفیت فناوری های نوین و معماری سازمانی در شرکت های بیمه مطرح خواهد شد. همچنین در نشست تخصصی وزارت نیرو، تجربیات به کارگیری معماری سازمانی در مجموعه وزارت نیرو مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
اطلاعات کامل برنامه های همایش و نحوه ثبت نامدرسایت همایش به نشانی https://ncaea2020.ut.ac.ir  قابل دسترس است.