افزایش ۲۶ درصدی سهم فعالیت‌های ارزی بانک کارآفرین
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، این بانک در سال ۱۳۹۹ در مقایسه با سایر بانک‌ها، سهم بیشتری از بازار ارزی را از آن خود کرده است و سهم ۶ درصدی این بانک در مرداد ۱۳۹۸ برای مدت مشابه سال جاری به ۱۱ درصد رسیده است.
 
بر اساس این گزارش به منظور تسهیل و تسریع ارائه خدمات ارزی به مشتریان، این مدیریت بر مبنای حجم عملکرد ارزی شعب در سال ۱۳۹۸، ایجاد واحدهای مستقل ارزی را در دستور کار خود قرار داده است. اولین واحد ارزی مستقل بانک کارآفرین در مهرماه سال جاری (شعبه پل رومی) آغاز به کارکرد. همچنین واحد مستقل ارزی شعبه بلوار فردوس شرق در نیمه اول آبان ماه راه‌اندازی خواهد شد.
 
لازم به ذکر است که بانک کارآفرین در حال حاضر انواع خدمات ارزی از جمله اعتبارات اسنادی، حوالجات ارزی، بروات اسنادی، ضمانتنامه‌های ارزی، تسهیلات ارزی و خرید و فروش ارز را به مشتریان ارائه می‌نماید. از سوی دیگر با عنایت به تدوین و ابلاغ برنامه دوساله و خط‌مشی جدید ارزی، این بانک مصمم به ارتقای سطح کیفی خدمات ارزی و جذب حداکثری مشتریان معتبر فعال در حوزه واردات کالاهای اساسی و دارو است.