بیمه "ما" در تمامی شاخص ها روند صعودی داشته است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، در این مراسم که با حضور رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک ملت، هیات عامل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و مدیران عامل شرکت های بیمه ایران و بیمه "ما" و جمعی از مدیران بانک ملت در ساختمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار شد از دو خدمت جدید شرکت بیمه "ما" با عنوان بیمه نامه صندوق های اجاره ای و طرح مستمری ماندگار رونمایی شد.
 
مدیرعامل بانک ملت در این مراسم با قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان شرکت بیمه “ما” بابت ثبت عملکردی خوب در سه سال گذشته، اظهار داشت: خوشبختانه شرکت  بیمه "ما" در تمامی شاخص ها روند صعودی داشته و سهم از بازار خود را افزایش داده است.
 
وی با بیان این نکته که صنعت بیمه به عنوان بخش خدماتی اقتصاد، نقش حمایتگرانه ای در رشد و توسعه اقتصاد کشور و افزایش سطح تولید و اشتغال ایفا می کند، افزود: نقش حمایتگرانه بیمه در هر صنعتی مشهود است و از این ابزار می توان برای رشد و توسعه اقتصاد کشور بهره برد.
 
وی با اشاره به  این موضوع که شرکت های بیمه به ویژه بیمه "ما" از استحکام مالی و عملیاتی خوبی برخوردارند، اظهار داشت: انتظار می رود که این شرکت ها با ارائه پوشش های بیمه ای مناسب در زمینه کسب و کارها، بسترساز رشد صنایع دیگر شوند.