افزایش منابع و پرداخت تسهیلات بانک صادرات
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، احمد فاضل در مراسم گرامیداشت شهدا و ایثارگران شبکه اقتصادی و بانکی کشور، گفت: وصول مطالبات از بدهکاران کلان ارزی و ریالی در بانک صادرات ایران، افزایش چشمگیری در درآمدهای غیر مشاع ایجاد کرده است که به صورت مستقیم به سهامداران بانک تعلق می‌گیرد و این روند وصول به صورت جدی ادامه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به انتشار صورت‌های مالی شش‌ماهه و اصلاح ساختار مالی این بانک، اظهار کرد: مدیریت هزینه‌ها به معنای واقعی آن یعنی تلاش برای مصرف بهینه منابع و تأکید بر آموزش کارکنان و بانکداری دیجیتال، آینده روشنی را برای بانک صادرات ایران رقم زده و باعث افزایش سودآوری پایدار این بانک می‌شود.
 
 
فاضلی افزود: منابع این بانک در مقایسه با سنوات گذشته افزایش چشمگیری داشته و به تبع آن میزان پرداخت تسهیلات  رشد قابل توجهی داشته است.
 
 
معاون مالی بانک صادرات ایران در پایان با اشاره به برنامه‌های این بانک در بخش وصول مطالبات، تاکید کرد: وصول مطالبات معوق از بدهکاران کلان ارزی و ریالی در بانک صادرات ایران با جدیت در حال انجام است که این امر افزایش چشمگیری در درآمدهای غیرمشاع بانک و منافع سهامداران ایجاد کرده و این روند با سرعت بیشتری تداوم خواهد یافت.