چرا باید از همراه بانک‌پاسارگاد استفاده کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، با بهره‌مندی از این سامانه و نسخه‌ی وب آن، مشتریان بانک‌پاسارگاد قادر خواهندبود از خدمات بانکی در سیستم‌عامل‌های مختلفی اعم از اندروید و IOS استفاده کنند و دیگر برای انجام کارهای روزمره خود صف‌های طولانی یا ترافیک را آن هم در دوره فعلی که کشور درگیر بیماری همه‌گیر کرونا است، تحمل نکنند. به این ترتیب تنها با چند کلیک ساده در خانه یا محل کار، از خدمات غیرحضوری این برنامه استفاده کرده و در کسری از زمان کارهای خود را انجام دهند.
از جمله قابلیت‌های نرم‌افزار همراه بانک پاسارگاد می‌توان به خدمات سپرده، خدمات کارت و خدمات تسهیلات اشاره کرد. خدمات سپرده شامل مواردی مانند مشاهده فهرست و جزئیات سپرده‌ها، مشاهده صورت‌حساب سپرده‌ها به همراه نمودار گردش سپرده، امکان یادداشت‌گذاری بر روی گردش سپرده، انتقال وجه داخلی و بین بانکی در قالب پایا و ساتنا، انتقال وجه مستمر و دوره‌ای داخل بانکی و بین بانکی و پرداخت قبض با سپرده است.
دربخش کارت نیز امکان مشاهده موجودی کارت بانک پاسارگاد، انتقال وجه در قالب کارت به کارت و کارت‌های عضو شبکه شتاب، پرداخت قبوض از طریق امکان اسکن بارکد قبض برای گوشی‌های اندروید وIOS، خرید شارژ تلفن‌همراه از اپراتورهای ایرانسل، همراه‌اول، رایتل و تالیا،مسدود کردن کارت‌های بانک‌پاسارگاد، دریافت سه گردش آخر کارت بانک‌پاسارگاد و دریافت موجودی کارت ایجاد شده‌است.
در بخش خدمات تسهیلات این برنامه، امکان مشاهده فهرست تسهیلات و جزئیات آنها و پرداخت قسط فراهم شده‌است.
امکان «پیگیری» از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار است که در آن جستجو و مشاهده گزارش وضعیت تمام تراکنش‌های انجام شده از طریق گوشی تلفن همراه شامل انتقال وجه سپرده و کارت، پرداخت قبوض، خرید شارژ موبایل، پرداخت قسط و موجودی مقدور است. 
در نسخه جدید سامانه همراه بانک‌پاسارگاد که سال گذشته رونمایی شد، امکاناتی از قبیل امکان فیلتر پیشرفته سپرده ، امکان به اشتراک‌گذاری تصویر کارت، دریافت رمز پویا در تمام تراکنش‌های کارتی، امکان کپی رمز پویا، ذخیره یا عدم ذخیرهCVV2 درگوشی به انتخاب کاربر و نمایش پیام در زمان مسدود کردن کارت، امکان ثبت مبلغ چک، یادآور چک، امکان مشاهده اطلاعات کلیه شعبه‌های بانک، تبدیل شماره کارت به شبا و سپرده، تبدیل شماره شبا به سپرده و بلعکس نیز افزوده شده‌اند.
گفتنی است مشتریان بانک‌پاسارگاد می‌توانند پس از دریافت برنامه همراه بانک‌پاسارگاد و همچنین دریافت نام کاربری و رمز ورود و فعال‌سازی از طریق سامانه بانکداری‌مجازی بانک‌پاسارگاد و یا شعبه‌های این بانک در سراسر کشور، از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و طریقه‌ی نصب این برنامه، به لینک https://www.bpi.ir/mobilebankدر سایت بانک‌پاسارگاد مراجعه کرده و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک به شماره 82890 تماس حاصل کنید.