فروش ارز در صرافی ملی اینترنتی شد
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، صرافی ملی یکی از مهمترین صرافی‌ها در خیابان فردوسی است که نسبت به خرید و فروش ارز به قیمت بانکی اقدام می کند و در روزهای پرنوسان بازار ارز معمولا شاهد تشکیل صف‌های طولانی مقابل آن هستیم.
 
البته صرافی ملی مدتی است که فروش ارز به صورت حضوری را تعطیل کرده و فعالیت ارزی خود را در بازار متشکل ارزی متمرکز کرده است؛ همین امر باعث شده تا مشتریان صرافی ملی به دیگر صرافی های بانکی از جمله صرافی ملت مراجعه کنند و صف خرید و فروش ارز به صرافی های دیگر منتقل شود.
 
اما در اطلاعیه ای جدید که از سوی صرافی ملی منتشر شده، خرید و فروش ارز در این صرافی با یک تغییر مهم از سر گرفته شده است؛ در این اطلاعیه آمده است: به آگاهی عموم مشتریان و متقاضیان خرید و فروش ارز به صورت اسکناس در این صرافی می رساند به منظور تکریم ارباب رجوع، صرفه جویی در وقت و هزینه ها و جلوگیری از تجمع در محل صرافی و در عین حال رعایت بهداشت فردی و عمومی و پیش گیری از شیوع بیماری‌های واگیردار از جمله کرونا از تاریخ 20 مرداد 99 خرید و فروش ارز در این صرافی با اخذ نوبت اینترنتی از طریق وبگاه (سایت) شرکت صرافی ملی ایران به صورت روزانه و از ساعت 8:00 صبح هر روز کاری امکان پذیر بوده و از پذیرفتن مشتریان بدون نوبت قبلی و ارائه کد رهگیری معذوریم.

 

قیمت دلار , قیمت دلار صرافی ملی , بازار سکه و ارز ,

به گزارش تسنیم،‌5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

 
صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 22 هزار و 50 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 21 هزار و 950 تومان خریداری می‌کنند.
 
طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز بدون تغییر نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 26 هزار تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها 25 هزار و 900 تومان درج شده است.